וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום ב-14:00: חיים אורון בוואלה! LIVE

האם מרצ תומכת במבצע בעזה ומי יהיה האביר הירוק שיגן על הסביבה? יו"ר תנועת השמאל שמתחדשת במרצ, חיים אורון, יענה לשאלותכם

יו"ר מרצ - תנועת השמאל החדש חיים אורון יהיה אורח וואלה! LIVE היום בשעה 14:00. מי שהגדיר את מפלגתו כמקומם הטבעי של "האדישים והמיואשים מהמערכת הפוליטית", ניסה לנער קלות את מפלגת השמאל ולהפוך אותה ל"תנועת השמאל החדשה". אורון חיזק את הפן הירוק במפלגה עם צירופו של העיתונאי ניצן הורוביץ ומאמין שלמרות הסקרים, שמנבאים בין חמישה לשבעה מנדטים, גם המקום העשירי ברשימה הוא ריאלי.

הימים האחרונים של תקיפת צה"ל בעזה מהווים נקודת מבחן עבור תנועת השמאל. במרצ סירבו להשתתף בהפגנה בכיכר רבין של פעילי שמאל נגד הפעולה בעזה. אולם ככל שנוקפים הימים הופכת ההזדהות וההבנה לתקיפה הישראלית לקריאה נחרצת לסיימה במהירות האפשרית ולצאת מהבוץ העזתי. האם תנועת הזיגזג של מרצ תימשך, או שלאחר מספר ימי לחימה היא חוזרת למקומה באופוזיציה הלוחמת.

גם בסוגייה הכלכלית אמורה להיות מרצ האופוזיציה לבנימין נתניהו, האם תפעל מרצ כדי להקל על השכבות החלשות כשהמשבר הכלכלי עושה את דרכו מארצות הברית לארץ, והאם התחום הירקרק אכן יפרח כשניצן הורוביץ נמצא במקום השלישי, או אולי הרכש החדש ישמש כעלה תאנה בלבד.

שאלות אלה ואחרות תוכלו להציג היום ב-14:00 ליו"ר מרצ חיים (ג'ומס) אורון, שיתארח בוואלה! LIVE. אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully