וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל משכר

קופאית במרכול בבריטניה לקחה צעד אחד קדימה את החוק שאוסר על מכירת אלכוהול לקטינים. הלקוחה הפעם היתה בת 40...

אין אישה שלא אוהבת לקבל מחמאות על המראה החיצוני שלה. בטח ובטח כשהמחמאה קשורה לגילה של האישה. קחו למשל את קרן המילטון, אישה בריטית בת 40 ואם לשני ילדים, שהוחמאה באופן יוצא דופן. העיתון הבריטי "דיילי מייל" מדווח כי המילטון אולצה לחזור הביתה כדי להביא תעודת זהות, לאחר שברשת המרכולים הבריטית "טסקו" נאמר לה שהיא צעירה מדי בשביל לרכוש אלכוהול.

המילטון המתגוררת במחוז המפשייר, סיפרה כי לקראת סיום קניותיה במרכול, צד את עיניה בקבוק בירה, אך לתדהמתה הקופאית לא איפשרה לה לקבל את מבוקשה מבלי להציג מסמכים המעידים על גילה. המילטון לא נשאה עימה שום מסמכי זיהוי עם תמונתה ובגלל הסיטואציה המוזרה עם הקופאית, היא הפכה להיות מאוד מעוצבנת. לדבריה, "האישה שעמדה בקופה היתה בערך בגיל שלי, אבל היא התעקשה שאציג בפניה תעודת זהות, חשבתי שהיא צוחקת איתי".

המילטון הוסיפה כי "זה הפך להיות מאוד מכאיב, מכיוון שלא יכולתי לשכנע את הקופאית בשום צורה שאני מעל גיל 18. נשים אחרות שהיו באותה השעה במרכול התווכחו למעני וטעני בפני הקופאית שאני נראית מבוגרת מגיל 18". העיתון מדווח כי רשת המרכולים התנצלה בפני המילטון מאז התקרית והדגישה בפניה שבעקבות דרישת הקופאית, היא יכולה לראות את עצמה מאוד מוחמאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully