וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדווסר: "החמצנו הזדמנויות לשחרור שליט"

אמו של חייל המילואים, שגופתו הוחזרה בעסקה עם חיזבאללה, קראה לאמו של גלעד שליט: "צאי החוצה, אל תישעני על אף אחד"

"לצערי, פספסנו מספר הזדמנויות לשחרר את גלעד שליט". כך אמרה היום (ראשון) מיקי גולדווסר, אמו של חייל המילואים אהוד גולדווסר, שגופתו הוחזרה במסגרת עסקת חילופין עם חיזבאללה. ביום עיון במרכז האקדמי רופין גם קראה גולדווסר לאביבה שליט, אמו של גלעד : "צאי החוצה, אל תישעני על אף אחד".

"אני רוצה לפתוח את דברי בתפילה לחיילים שנמצאים עכשיו בעזה. מקווה שכולם יחזרו בשלום", אמרה גולדווסר לסטודנטים. "כאשר נודע לנו שאודי נחטף קיבלנו הרבה מאוד עצות ותמיכה ממשפחות של חיילים חטופים שהזהירו אותנו מהציניות של הממשלה", סיפרה. " כאשר אולמרט אמר לי שהתמונות של הבנים נמצאות מול עיניו ידעתי שזה לא מספיק, דאגתי כאמא שהנושא לא ירד מסדר היום".

לדברי גולדווסר, "כאשר הסתיים המאבק שלנו ההורים של גלעד שליט בחרו להיאבק בצורה אחרת מהמאבק שלנו ואני מכבדת את זה. כאשר אודי נחטף הבנתי שאני לא משאירה את המאבק ליועצים ויחצ"נים אלא מדברת מהבטן כאמא. אני קוראת לאביבה שליט, צאי החוצה, אל תישעני על אף אחד".

גולדווסר גם התייחסה בדבריה לסיקור התקשורתי של המאבק לשחרור החטופים. "אני חייבת לציין את שיתוף הפעולה חסר התקדים שקיבלנו מהתקשורת על כל רבדיה", אמרה. "התקשורת היתה מאוד הגונה איתנו ותמיד דאגה לסקר אותנו בצורה אנושית ולא מתלהבת גם ברגעים הקשים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully