וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרידור: "יש לקבוע יעדים ברורים למבצע"

מועמד הליכוד לכנסת אמר בראיון בוואלה! LIVE כי "חשוב שהמבצע בעזה יסתיים בשיקום ההרתעה". על העורף: "חל שיפור במוכנות"

מערכת וואלה!




"אני מקווה שהממשלה לא חוזרת על הטעות שנעשתה במלחמת לבנון השנייה ושהיא קבעה יעדים ברורים למבצע", כך אמר היום (חמישי) מספר 17 ברשימת הליכוד לכנסת דן מרידור בראיון לוואלה! LIVE. לדבריו, "אני מקווה שהמבצע לא מתנהל מתוך אינרציה. הזמן לא בלתי מוגבל וחשוב שהמתקפה תסתיים בשיקום ההרתעה שנפגעה בלבנון". עם זאת, מרידור הדגיש שהמבצע הוא אכן כורח המציאות ואינו רק ניסיון של ממשלת אולמרט לתקן את טעויות בעבר.

מרידור גם ציין כי ניכר שיפור במוכנותו של העורף למלחמה. הוא הסביר שבעשור האחרון השתנתה תמונת המלחמה, וכעת העורף נמצא בחזית. לטענתו למרות שעדיין יש בעיות כגון אזעקות שלא עובדות חל שיפור ניכר בכוח העמידה של העורף. "ציון של מאה אחוז לא אתן, לא אתן ציונים בכלל, אבל יש שיפור", אמר.

בהמשך התייחס מרידור למצבו הפוליטי של הליכוד ואמר שבשעת לחימה, אין לנהל קמפיין פוליטי. "אני רוצה שהמלחמה תסתיים בניצחון כי כולנו ישראלים ואוי ואבוי להרתעה שלנו אם ניכשל. נתמודד עם ההשלכות הפוליטיות אחר כך", הדגיש מרידור והמשיך, "אחר כך אשאל את הבוחרים אם הם מעדיפים את הפיקח שיודע לצאת ממצבים או את החכם שיודע איך לא להיכנס לשם. אבל זה אחר כך -כרגע כולנו ביחד".

"הצטערתי שלא הייתי שם"

מרידור אמר כי בשש השנים האחרונות מאז פרש מהפוליטיקה היו חייו "נעימים ונוחים", אך לאחר שראה את הדרך בה נוהלה מלחמת לבנון חש שזהו "לוקסוס שאינו יכול להרשות לעצמו". מרידור גם מתח ביקורת חריפה על יחסה של הממשלה לבית המשפט העליון ולמערכת אכיפת החוק. "אלו שני הדברים העיקריים שגרמו לי לחזור. אי אפשר לשבת בבית. אין כאן הנאה אישית לא כספית ופוליטיקה זו לא גן עדן", אמר. בהקשר זה התייחס מרידור גם לחשדות נגד אולמרט, והדגיש כי הוא זכאי עד שיוכח אחרת. עם זאת טוען מרידור שהליכוד שם לו כדרך את המאבק בשחיתות. " אני מקווה שהליכוד ימשיך לשאת את דגל המאבק בשחיתות".

מרידור הביע אמון ביו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו ואמר כי אף על פי שהיו ביניהם מאבקים וקרעים בעבר, הוא מאמין שיוכלו לעבוד ביחד. "מנהיגות זה לדעת מה טוב לציבור ולעשות את זה למרות שזה לא פופולרי וביבי עמד בזה. בכהונתו כשר אוצר הוא יצר משק וחברה יותר חזקים כך שנכנסנו למשבר עם עוצמה כלכלית בלתי רגילה", הסביר.

בנוסף הביע מרידור את צערו על כך שמשה פייגלין הצליח להתברג ברשימת הליכוד. "אני מקווה שאנשים יבינו שהוא רק אחד מתוך רשימה גדולה ומצויינת של אנשים בעלי יושרה ציבורית ורצינות. פייגלין הוא אדם אחד במקום נמוך, זה כתם קטן שלא משפיע", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully