וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבוקר: מעל 75 רקטות נורו לעבר ישראל

5 בני אדם נפצעו קל, 21 לקו בחרדה. שר הביטחון ברק הורה על הרחבת המצב המיוחד בעורף לטווח של עד 40 ק"מ מהרצועה

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

שתי רקטות נפלו הלילה (רביעי) באזור באר שבע. לא היו נפגעים אך נגרם נזק קל למבנים. מןקדם יותר נורתה רקטה נוספת לכיוון באר שבע. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מתחילת היום החמישי למבצע "עופרת יצוקה" נורו לעבר שטח ישראל מעל 75 רקטות. מהירי נפצעו חמישה בני אדם באורח קל ועוד 21 בני אדם לקו בחרדה בעת שניסו לתפוס מחסה. באופקים נפלו בעיר שש רקטות. בעיר באר שבע שספגה אתמול ירי ראשון, נפלו היום חמש רקטות בסך הכל.

בתוך כך הודיע הערב (רביעי) שר הביטחון אהוד ברק על הרחבת השטח בו מוכרז מצב מיוחד בעורף עד לטווח של 40 קילומטרים מרצועת עזה, כך שיכלול את הערים באר שבע, יבנה וגדרה. משמעות ההנחיה היא ששר הביטחון לוקח את מלוא האחריות על תושבי האזור. שר הביטחון שב וקרא לתושבי הערים הללו למלא אחר הוראות פיקוד העורף.

במהלך היום נפלו 24 רקטות קסאם בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול ובמועצה האזורית שער הנגב. מטח של חמש רקטות נורה גם לעבר באר שבע. אחת הרקטות פגעה בבית ספר ריק בבאר שבע. לא היו נפגעים אך נזק נגרם למבנה. שלוש רקטות נפלו באשקלון, שתי רקטות נוספות נפלו באשדוד, שתיים בשדרות, אחת בקרית מלאכי ושלוש בנתיבות.

חמאס הודיע במהלך היום כי הוא מוכן לבחון הצעות להפסקת אש בעזה, בתנאי שיכללו הפסקה של התקיפות הישראליות והסרה מוחלטת של המצור על הרצועה. "ברגע שנקבל הצעה, נבחן אותה", אמר בכיר חמאס איימן טהא. "אנו נתמוך בהצעה שתביא לעצירת ההתקפות ולהסרה מוחלטת של המצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully