וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 17 נדרסה למוות בצומת קסטינה

היא נפגעה ממכונית שעברה במקום. המשטרה בודקת האם הנערה או המכונית הפוגעת חצו את הצומת באור אדום

נערה בת 17 נהרגה הלילה (שבת) מפגיעת מכונית בצומת קסטינה. מחקירה ראשונית עולה כי בסביבות השעה 3:30 חצתה הנערה את הצומת ביחד עם חברתה. נהג מכונית פרטית שעברה במקום פגע בה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה.רישיונו של נהג הרכב הפוגע בן 54 נלקח.

חקירת התאונה מתמקדת בשאלה האם מישהו מהמעורבים בה חצה את הצומת באור אדום ואם כן, האם היה זה נהג המכונית או ההרוגה. חברתה של הנערה שנהרגה, סיפרה לחוקרים שהן ביקשו לחצות את כביש 40, כדי לנסוע בכיוון צפון, לקריית עקרון. השתיים יצאו מקריית מלאכי, חצו את הכביש המוליך לעיר, את תחנת הדלק ומגרש החניה במקום וכשהגיעו לכביש 40, התעכבה ההרוגה לזמן קצר מאחור, בשולים המערביים של הכביש. הנערה השניה הקדימה בשל כך את חברתה בכמה מטרים וכשהגיעה לגדת הכביש המזרחית, שמעה את החבטה של פגיעת המכונית בחברה.

מבדיקת המשטרה עולה, שהשתיים בחרו לחצות את הכביש כמה מטרים לפני מעבר החציה שבצומת, אולם הנערה שנשארה בחיים טוענת, שהן עשו זאת כשברמזור של המעבר דלק אור ירוק.

מנגד טוען הנהג, שהוא עבר את הצומת כשהיה בו אור ירוק. בחקירתו הוא סיפר, שהוא נסע מצפון לדרום, בכוונה לשוב לקריית גת. אז לטענתו, הנערה הפתיעה אותו, והוא, כשכבר היה קרוב אליה לא יכל לבלום או לשנות את כיוון נסיעתו. מחקירת המשטרה התברר כי הנהג נסע במסלול האמצעי ואפשר שבשל השעה המאוחרת ומצבו האישי, הוא לא הבחין בנערה.

חוקרי המשטרה ינסו מחר לפענח תצלומים של מצלמה המוצבת בצומת, דבר שיאפשר אולי יצירת תמונה ברורה של מה שהתרחש במקום בשעת התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully