וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאגרה - הנשק החדש במלחמה בטרור

בתמורה למידע אודות תנועות הטליבן באפגניסטן, מחלק ה-CIA כדורים להגברת און לבעלי השפעה מקומיים. הם חוזרים עם מידע - וחיוך

סוכנות הביון האמריקאית, ה-CIA, מצאה דרך חדשה להשיג מידע מאפגניסטן – היא מספקת לראשי מיליציות כדורי "ויאגרה" לשיפור האון הגברי. כך דיווח היום (שישי) ה"וושינגטון פוסט", שטען כי מדובר באחד ממספר תמריצים שהוצעו לבעלי ההשפעה. "אנחנו עושים מה שצריך כדי לרכוש חברים ולהשפיע על אנשים", ציטט העיתון מפי סוכן, "בין אם מדובר בבניית בית ספר או בחלוקת ויאגרה".

במקרה אחד, ראש מיליציה בן 60 מדרום המדינה סירב לשתף פעולה עם הסוכנים, שהבחינו כי הוא נשוי לארבע נשים צעירות. הם הציעו לו ארבע גלולות והסבירו לו את מטרתן. ארבעה ימים לאחר מכן דיווח האיש על תנועות הטליבן באזור בתמורה לגלולות נוספות. "הוא חזר אלינו קורן מאושר", סיפר סוכן, "הוא אמר לי: 'אתה אדם גדול'. אחר כך יכולנו לעשות מה שאנחנו רוצים באזור שלו".

עם זאת, העיתון מציין כי יש לעשות שימוש זהיר בסם הממריץ מינית, שכן הוא אינו תמיד מוכר לתושבי אזורים כפריים מרוחקים. לדברי סוכן שפרש, "לא נתנו את הגלולות לבחורים הצעירים, אבל הן היו יעילות ביותר ביצירת קשרים עם המבוגרים". לדברי העיתון, ה-CIA מציע שורה של תמריצים לבעלי ההשפעה, ביניהם טיפולי שיניים, ויזות, צעצועים ותרופות. לדברי גורם ביטחון פרטי, מסירת סכומי כסף גדולים עלולה לעורר חשד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully