וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתינים על החוק

בחגים הבאים לטובה על הבריטים, עולות כידוע כמויות האלכוהול. מה אם צריך "להתפנות" בדחיפות? בקרו בנוטינגהאם

אם אתם מגיעים בימים אלה לעיר האנגלית הגדולה נוטינגהאם, ודאי תופתעו לגלות שלטים ססגוניים שמציעים לעוברים והשבים להטיל את מימיהם בצורה חופשית באזורים שלא ממש מיועדים לכך. אלמונים שובבים הדביקו ברחבי העיר שלטים הכוללים סימן של שירותים ציבוריים שעליהם נכתב: "השתנה ציבורית מותרת כאן אחרי השעה שבע וחצי בערב".

ה-BBC מדווח כי בהודעה מאירת העיניים נכתב עוד כי "בניסיון להפחית את מטרדי הציבור בשעות הערב המאוחרות בתקופת החגים, עיריית נוטינגהאם בחרה מספר אזורי השתנה ציבוריים ברחבי העיר. אזור השתנה זה ינוקה מדי יום בין השעות חמש לשש בבוקר". השלטים נראים רשמיים לחלוטין מכיוון שהם כוללים בתוכם גם את הסמל הרשמי של עיריית נוטינגהאם.

בעירייה לא ממש אהבו את מעשה הקונדס המושקע וכבר בימים אלה עמלים עובדי העירייה על הסרת השלטים ובמקביל ביקשו בעירייה מהציבור להתעלם מההודעות שמופיעות על השלטים. דוברת של העירייה אמרה בתגובה לדברים כי "יש איסור על השתנה בציבור והשלטים האלה הוצבו באופן בלתי חוקי, מכל סיבה שהיא. אנחנו דוחקים מהתושבים להתעלם מהם, אחרת הם יוכלו למצוא את עצמם שלא בכוונה עומדים בפני תביעה". הדוברת הוסיפה כי "אנחנו מסירים את השלטים במהירות האפשרית ואם מישהו נתקל באחד מהשלטים הבלתי חוקיים, אנחנו מבקשים ממנו לדווח על כך לעירייה, על מנת שהם יוסרו ממקומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully