וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הליכוד מוביל, העבודה לא ממריאה

בסקר של "מאגר מוחות" שנערך אמש, מקבלת מפלגתו של נתניהו 31 מנדטים. איחוד מרצ עם התארגנות השמאל לא מניב תוצאות

הליכוד ממשיך לשמור על כוחו ומגיע בסקר שנערך אמש (רביעי) ל-31 מנדטים. בסקר שהוצג בתוכנית "משעל חם" בערוץ 2, מקבלת מפלגת קדימה טרם צאתה של היו"ר לבני לפגישה עם נשיא מצרים חוסני מובארק, 25 מנדטים. פעולת האיפוק של שר הביטחון ברק לגבי המתרחש בעזה, לא מסייעת עד כה למפלגת העבודה שמקבלת בסקר 11 מנדטים בלבד.

הרשימה שהציג השבוע יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עם ארבע נשים בעשירייה הראשונה, מניבה לו תוצאה של 13 מנדטים. ש"ס ממשיכה לשמור על כוחה והיא מגיעה בסקר ל-12 מנדטים. גם למפלגת הבית היהודי זוקף הסקר סיבה לאופטימיות כשהיא מגיעה בפעם הראשונה לחמישה מנדטים. דווקא האיחוד בין מרצ להתארגנות השמאל החדשה, לא מצליח להעלות את כוחה של "התנועה החדשה מרצ" והיא מגיעה בסקר לשישה מנדטים בלבד.

יהדות התורה שומרת בסקר על חמישה מנדטים ואילו מפלגת הגמלאים בראשות רפי איתן מגיעה לשני מנדטים. מפלגת הירוקים שצירפה השבוע את העיתונאית אריאלה רינגל-הופמן ואת שר הפנים לשעבר אברהם פורז, מגיעה בסקר של "מאגר מוחות" למנדט אחד בלבד. מפלגת חד"ש שביקשה השבוע להציג את הרשימות שכונו "ערביות" בנפרד, מקבלת בסקר ארבעה מנדטים ומפלגות בל"ד ורע"מ-תע"ל מקבלות יחד חמישה מנדטים.

על השאלה, מי המועמד המתאים ביותר כיום לתפקיד ראש הממשלה, קיבל יו"ר הליכוד בנימין נתניהו 46 אחוזי תמיכה בעוד ששרת החוץ ויו"ר קדימה ציפי לבני קיבלה 43 אחוזים. מצבו של יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק לא משתפר גם במישור האישי והוא מקבל על פי הסקר 11 אחוזים בלבד. 34 אחוזים מהמשתתפים בסקר אמרו כי הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון שהצטרף באחרונה לליכוד, הוא הכי מתאים לתפקיד שר הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully