וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושל אילינוי: "לא אתפטר מתפקידי"

רוד בלגוג'ביץ', שמואשם כי ניסה למכור את כסאו של אובמה בסנאט, אמר כי "לא עשיתי כל דבר רע, ואני אוכיח את חפותי"

מושל אילינוי, רוד בלגוג'ביץ', הודיע הלילה (שבת) כי בכוונתו להילחם נגד האשמות שהועלו נגדו לפיהן ניסה למכור את מושבו של הנשיא הנבחר ברק אובמה בסנאט לכל המרבה במחיר. למרות דרישות שהופנו אליו להתפטר מתפקידו הודיע בלגוג'ביץ' כי הוא אינו מתכוון להתפטר.

"אני אילחם, ואני אמשיך עד נשמתי האחרונה, לא עשיתי דבר רע", אמר בלגוג'ביץ' במסיבת עיתונאים בשיקגו, "אין בכוונתי להתפטר מהעבודה שאנשים רבים כל כך החליטו שאני צריך לבצע". הצהרותיו של בלגוג'ביץ' הן תגובתו הראשונה מאז התפוצצה הפרשה בארצות הברית.

"אני לא מתכוון לבצע מה שעשו אויבי הפוליטיים ולדבר על הפרשה הזו במשך 30 שניות ב"פגוש את העיתונות", או בחדשות הטלוויזיה, לצידי עומד בעל הברית הטוב מכולם – האמת". במסיבת העיתונאים סירב בלגוג'ביץ' לענות על שאלות ורק הציג את עמדותיו, עורך דינו של בלגוג'ביץ', אד גנסון אמר כי הוא לא חושב שמושל אילינוי צריך לענות כרגע על שאלות כלשהן.

המחוקקים ממדינת אילינוי אישרו בתחילת השבוע לפתוח בחקירה לגבי השאלה האם יש להדיח את מושל המדינה רוד בלגוג'ביץ' על רקע אישומי השחיתות והשוחד שהועלו נגדו לפני שבוע.

בלגוג'ביץ', דמוקרט בן 51, נעצר ביחד עם ראש הסגל שלו ג'ון האריס. בכתב האישום בן 76 העמודים מואשמים השניים בקשירת קשר לביצוע הונאת דואר ובניסיון לשוחד. במדינת אילינוי, המושל הוא האחראי הבלעדי לבחירת יורש לנציג המדינה בסנאט, במקרה שזה עוזב את התפקיד לפני תום כהונתו. אובמה התפטר מהסנאט מיד לאחר בחירתו לנשיאות בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully