וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעטשתם? אולי כי חשבתם על סקס

רופאים בריטים בדקו ומצאו כי קיים לעתים קשר בין התעטשות לעוררות מינית. "ייתכן שזו תופעה נרחבת יותר מכפי שנדמה"

האם יש קשר בין התעטשות לבין מחשבות על מין? לטענת שני רופאים בריטים, ייתכן מאוד שכן. במאמר בלתי-שגרתי שפורסם אתמול (שישי) בכתב העת היוקרתי Journal of the Royal Society of Medicine, מתארים השניים מקרה בו אחד המטופלים שלהם סבל מהתקפי עיטוש כל אימת שחשב על מין. בניסיון לבדוק האם מדובר בתופעה, הם תיחקרו משתתפים אנונימיים בחדר צ'ט באינטרנט, וחלקם דיווחו כי גם הם מתעטשים מיד לאחר שהם חושבים על מין או לאחר אורגזמה.

לדברי ד"ר מחמוד בוטה, רופא אף אוזן וגרון בבית החולים ג'ון רדקליף באוקספורד, ייתכן כי מדובר בתופעה נרחבת יותר מכפי שנדמה ואולי זה אפילו עניין תורשתי. "זה בהחלט נראה מוזר", אמר בוטה, "אבל הרפלקס הזה ממחיש את האופן בו פועלת מערכת העצבים האוטונומית שלנו".

"זה החלק שמחוץ לשליטתנו", אמר בוטה, "ושאחראי למשל על הפעימות הסדירות של הלב ועל כמות האור שנכנסת לאישונים. לפעמים האיתותים המערכת הזו מצטלבים, ואני חושב שבשל כך חלק מהאנשים מתעטשים כשהם חושבים על מין".

בוטה גם סיפר, כי הוא ועמיתו ד"ר הרולד מקסוול, מצאו מכתב מ-1972, בו גבר בן 69 כתב לאיגוד הרופאים בארצות הברית, כי הוא מתעטש לאחר אורגזמה, אך ככל הנראה בשל מבוכה ועכבות חברתיות, העניין לא נבדק ולא נדון ברצינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully