וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "מוכרים לנו רגיעה וירטואלית"

יו"ר ש"ס התייחס למטח הקסאמים על מערב הנגב ואמר: "טווחים בתושבי שדרות כאילו היו לוח קליעה למטרה". אורון: "לקדם הרגיעה"

"הטרוריסטים משגרי הקסאם טווחים בשדרות ובתושבי עוטף עזה כאילו היו לוח קליעה למטרה, ואילו אצלנו יש מי שהפכו לנציבי מלח בקבלת ההחלטות ולנציבי קרח בתחושות", כך אמר הערב (רביעי) יו"ר ש"ס אלי ישי. לדבריו, "מי שטווח בנו ראוי שילמד שגם לנו יש מטרות ושאף אחד לא חסין. הדם והכאב צבעו את הרגיעה. אני קורא לכינוס הקבינט והממשלה כדי שיקבלו החלטות מעשיות. מוכרים לנו רגיעה וירוטאלית ואנו קונים את מקסם השווא הזה".

השר לשעבר עוזי לנדאו, מספר 2 ברשימת "ישראל ביתנו" לכנסת, דרש להגיב לירי . "הגיע הזמן שממשלת ישראל תוריד את הכפפות ותשנה את המדיניות", אמר לנדאו. "אם בשדרות יש פחד, בג'בליה צריכה להיות אימה. על כל קסאם שנורה, צה"ל צריך לשגר שני טילים על ג'בליה. בנוסף, ראשי חמאס צריכים להיות יעד לסיכול ממוקד, וצה"ל חייב להשתלט על ציר פילידלפי".

יו"ר מרצ, ח"כ חיים אורון, אמר בתגובה לירי, כי "ישראל צריכה לפעול בכל הכוח בשני מישורים. מצד אחד, לסכל כל ניסיון תקיפה על ישראל. מהצד השני, להגיע להבנות בנושא המשך הרגיעה".

משעות הבוקר נפלו במערב הנגב 18 רקטות קסאם. מפגיעה של קסאם סמוך למרכז קניות בשדרות, נפצעו שלושה בני אדם באורח קל. הפצועים פונו לבית החולים "ברזילי" באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully