וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאניקת הבמבה: אסם תגיש תלונה במשטרה

הודעות דוא"ל שקשרו בין מות 4 התינוקות לבמבה עוררו פאניקה גרמו לצניחת מניית אסם. משרד הבריאות: "אין קשר בין המקרים"

חברת אסם תגיש תלונה במשטרה, במטרה לפתוח בחקירה באשר למייל השרשרת שהופץ היום, ובו נטען, כי ארבעת מקרי המוות של הפעוטות בתחילת השבוע קשורים באכילת החטיף.

מוקדם יותר הבהיר משרד הבריאות, כי אין קשר בין בין ארבעת מקרי המוות של הפעוטות לבין צריכת החטיף. ההודעה של משרד הבריאות נמסרה בתגובה לשרשרת הודעות דאר אלקטרוני שקושרות בין מקרי המוות של ארבעת התינוקות בבית החולים "שניידר" לבין אכילת חטיף בוטנים מסוג "במבה".

שרשרת ההודעות עוררה בהלה בקרב הורים רבים והצליחה אף להביא לירידה במניית "אסם". כאמור, מיהר משרד הבריאות להפיץ הודעה לפיה השמועות כוזבות וכי אין קשר בין מקרי המוות למוצר מסוים, אך הפאניקה הספיקה להגיע גם לבורסה בתל אביב והביאה לירידה של ארבעה אחוזים במניית החברה.

באסם מיהרו גם הם להכחיש את השמועה ומסרו כי "אנו מפנים את הציבור להודעת משרד הבריאות ששמה קץ לשמועות מופרכות וחסרות אחריות".

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע אתמול, כי אין קשר בין ארבעת מקרי המוות. עם זאת מקיים המשרד בדיקות אפידמיולוגיות לבירור המקרים. גורמים במשרד הבריאות מסרו אתמול לוואלה! חדשות כי מספר מקרי המוות אינו חריג, אך מה שחריג במקרה זה היא העובדה שבשלב זה עדיין לא יודעים את סיבת המוות. מדי שנה מתים בישראל בממוצע כ-10 ילדים כתוצאה ממחלות זיהומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully