וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום ב-15:00: אלי ישי בוואלה! LIVE

האם ש"ס מרוצה ממהלך הבחירות שיזמה או שמא היא מתחרטת? יו"ר המפלגה ושר התעשיה והמסחר אלי ישי מגיע לענות לשאלותיכם

היא הציעה 950 מיליון. הוא רצה מיליארד וחצי. בסוף יצא בחירות. קצת יותר מחצי מיליארד שקל, תוספת לקצבאות הילדים, הם שהפרידו בין ציפי לבני לאלי ישי ומנעו את הקמתה של ממשלה חדשה. יש שיאמרו שישי עמד על עקרונותיו. אחרים יגידו שהונע משיקולים פוליטיים צרים. כך או כך, יו"ר ש"ס הוא האיש שאפשר לנו לממש את זכות הבחירה כבר בפברואר הקרוב.

הבעיה שעד כה ההימור של ישי לא מניב את הפירות להם ייחל. על אף הצהרותיו המפורשות כי ש"ס תגדיל את מספר מושביה בכנסת ל-18, הסקרים חוזים ירידה בכוחה: 9-10 מנדטים במקום ה-12 שיש לה כעת. ישי גם לא יכול לשאוב עידוד מהתוצאות שהשיגה מפלגתו בבחירות המקומיות: כוחה הצטמק בחלק ניכר מהערים, ובעיקר בערים הגדולות, ירושלים ותל אביב. ולבסוף, גם לישי ברור כי בין אם הממשלה תוקם על ידי הליכוד, בין אם על ידי קדימה, תיק החינוך המיוחל לא יהיה בידיו.

אילו היה יכול, האם היה ישי מחזיר את הגלגל לאחור ומקבל את הצעותיה של לבני? או האם הוא עדיין עומד מאחורי החלטתו? האם יצטרף לממשלה שיקים הליכוד גם ללא תיק החינוך? האם יצטרף לממשלה של קדימה גם ללא התוספת שביקש לקצבאות הילדים? ממה נובעת הירידה בסקרים ומה מקור הכישלון בבחירות המקומיות? ובמישור המדיני, מה צריך לעשות נוכח הרגיעה המתמסמסת? ועל מה היה מוכן לוותר כדי להגיע להסכם עם הפלסטינים?

את כל השאלות הקשות תוכלו להציג היום ב-15:00 ליושב ראש ש"ס ושר התעשיה והמסחר אלי ישי, שיתארח בוואלה! LIVE. אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully