וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבוקר: 11 רקטות קסאם נפלו בנגב

שני בני אדם לקו בחרדה. רוב הרקטות נפלו הבוקר במועצה האזורית אשכול. בעקבות הירי הורה אמש ברק לסגור את המעברים לרצועה

יומיים לפני תום הסכם הרגיעה בין ישראל לחמאס, נורו מהבוקר (רביעי) אחת עשרה רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. רוב הרקטות נפלו בשטח המועצה האזורית אשכול. ממגן דוד אדום נמסר על שני נפגעי חרדה. השניים קיבלו טיפול במקום.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, נטלה אחריות על הירי. הזרוע הבהירה כי "הירי בוצע בתגובה לחיסולו אתמול של בכיר הארגון בג'נין, ג'יהאד נואהדה, ובתגובה להתקפותיה של ישראל נגד העם הפלסטיני בגדה וברצועה".

חיל האוויר תקף הלילה ופגע במשגר קסאם מוכן לשיגור בצפון הרצועה. אתמול נורה מטח של ארבע רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא נמסר על נפגעים או על נזק. גם לכך נטלה הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי את האחריות. בתגובה לירי, הודיע שר הביטחון אהוד ברק כי מעברי הגבול לרצועת עזה יהיו סגורים היום.

ראש מועצת אשכול, חיים ילין, אמר אתמול כי "מלחמת ההתשה לא מנוהלת רק על ידי פוליטיקאים או בעיתונות. צריך להבין שיש כאן תושבים, שמנסים לקיים חיים נורמליים והקסאמים מתפוצצים עליהם. עם העיתון והכותרות שבו אפשר לעטוף את הדגים של מחר, עם ההתפוצצויות וה'צבע אדום', אנחנו רק יכולים לעטוף את התושבים בתמיכה ואהבה".

ילין הוסיף כי "מבחינת ישראל המשא ומתן להסכם רגיעה מתנהל אך ורק על עזה, אבל החמאס עושה חיבור ישיר בין יהודה ושומרון לרצועה, וזו שפה שזר לא מבין. אנחנו הורגים להם בשומרון, ומקבלים את המחיר כאן בדרום, כך שהמשא ומתן הזה הוא שיח חירשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully