וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לכונן מדינה פלסטינית שתתקיים לצד ישראל"

בתום דיון במרכז האו"ם הצהירו חברי הרביעייה למזה"ת כי תהליך המו"מ בין ישראל לפלסטינים יימשך. מועצת הביטחון של האו"ם צפויה לאשר את הבנות אנאפוליס

נציגי הרביעייה הבינלאומית למזרח התיכון התכנסו הלילה (שלישי) במרכז האו"ם בניו יורק. בתום הדיון יצאו בהצהרה, כי לא תהיה נסיגה מתהליך השלום בין ישראל לפלסטינים. הרביעייה קראה לקדם את הדיונים בין ישראל לפלסטינים, כדי לסיים את הסכסוך. עוד קראה הרביעייה לקדם את כינונה של מדינה פלסטינית שתתקיים לצדה של ישראל בשלום ובביטחון.

בסוכנות הידיעות הצרפתית צוטט מזכ"ל האו"ם באן קי מון, שהקריא את ההצהרה, בה מסרו הנציגים נתונים על ירי הרקטות בידי הפלסטינים לעבר ישראל, ועל מספר הפלסטינים שנהרגו מאש צה"ל. כמו כן, באן הביע דאגה מהמצור על רצועת עזה, ומהשלכותיו על הפלסטינים.

מועצת הביטחון של האו"ם צפויה להתכנס היום, ולאמץ החלטה שקוראת לישראל ולרשות הפלסטינית להמשיך במו"מ על סוגיות הליבה במהלך שנת 2009, גם לאחר הבחירות בישראל וסיום כהונתו של יו"ר הרשות אבו מאזן, כדי לממש את החזון של "שתי מדינות לשני העמים". מקורות מדיניים בירושלים ציינו כי המהלך עשוי "לסנדל" את בנימין נתניהו לתהליך אנאפוליס, אם ייבחר לראשות הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully