וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: "למקם אסירי חמאס בטווח הקסאם"

בראיון לוואלה! LIVE אמר מספר 3 בליכוד: "אם בנגב ישנים בחרדה, בעזה צריכים לישון בפחד". על שליט: "שחרור בכל מחיר - אמירה ריקה"

מערכת וואלה!

(צילום ובימוי: איתילנדאו, עריכת וידאו: איילת שולמן)

"האמירה שחרור בכל מחיר היא אמירה ריקה מתוכן", כך אמר היום חבר הכנסת גלעד ארדן (ליכוד) בראיון בוואלה! LIVE. "אני מסכים עם יו"ר קדימה ציפי לבני בעניין גלעד שליט. אין אמירה כזו שכל מחיר צריך לשלם עבורו. אם חס וחלילה בגלל שחרור המוני רוצחים ייהרגו אנשים נוספים, אנו נהיה חייבים גם דין וחשבון למשפחות ההרוגים".

ארדן גם את הסכם הרגיעה בין ישראל לחמאס ואמר כי "לא יכול להיות שאנו מפסיקים את הסיכולים הממוקדים ומקבלים ירי קסאמים בלי תג מחיר מצידנו. צריך ליצור לחץ כדי שהאוכלוסיה בעזה תלחץ מצידה על חמאס. מדינה ריבונית לא יכולה לפגוע לעצמה בכח ההרתעה, כשאנו לא משתמשים במלוא העוצמה אנו רואים שהצד השני לא מפחד לירות לעברנו ולחטוף חיילים. אם בדרום ישנים בחרדה, גם ברצועת עזה צריכים לישון בפחד. המחוייבות הראשונה שלי היא לביטחון ישראל ולאזרחיה". לדבריו, יש להקים מחנה מעצר בלתי ממוגן בו ישוכנו כל אסירי חמאס והג'יהאד האיסלמי ולמקם אותו בעוטף עזה, כך שכאשר יורים קסאם לעבר ישראל שיידעו שהם מסכנים את אחיהם.

על רשימת הליכוד החדשה, והמאבק של היו"ר בנימין נתניהו במשה פייגלין אמר ארדן כי "זכותו של נתניהו לחשוב שמועמד כזה או אחר הוא טוב יותר או פחות. גם לבנימין נתניהו מותר לפעמים להצליח ולפעמים להיכשל במה שהוא מבקש לעשות בליכוד. גם אם פייגלין יהיה בסיעת הליכוד הוא יהיה שם כמיעוט, ולא יוכל לכפות את עמדותיו על נתניהו. הליכוד היא תנועת מרכז ימין ויש בה אנשים מדן מרידור ועד משה פייגלין, מי שמוביל אותה הוא נתניהו והוא ימשיך להוביל אותה".

"לא נקבל נסיגה מלאה מהגולן"

ארדן, הממוקם במקום השלישי ברשימת הליכוד לכנסת, התייחס גם לסוגיית המשא ומתן עם סוריה ואמר כי "לא נוכל לקבל נסיגה מלאה מרמת הגולן. אם הסורים רוצים הסכם שלום עם ישראל חייבת להיות פשרה טריטוריאלית בגולן".

על המשא ומתן הקואליציוני, אם אכן יהיה זה הליכוד שירכיב את הממשלה, אמר ארדן כי "אני מעדיף את מפלגת העבודה על מפלגת קדימה כשותפה קואליציונית, אני מעדיף מפלגות עם אידאולוגיה ברורה. קדימה הוקמה על בסיס סקרים ומה שהציבור רוצה כרגע", יחד עם זאת אמר ארדן כי "אם תהיה לנו שותפה בכירה כמו העבודה או קדימה הייתי מעדיף שתיקי הביטחון, האוצר והחוץ יישארו בליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully