וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום ב-15:00: גלעד ארדן בוואלה! LIVE

האם דחיקתו של משה פייגלין למקום ה-36 לגיטימית? האם חוק העישון הוא הצלחה? מספר 3 בליכוד יגיע להשיב על שאלותיכם

במאבק על הדימוי הצעיר והמרענן, ובמיוחד במסגרת הניסיון להצניע את הישג הפלג הימני הקיצוני בהנהגתו של משה פייגלין, הליכוד מנסה להציב בקדמת הבמה את גלעד ארדן. בבחירות בשבוע שעבר נבחר ארדן למקום השלישי ברשימת הליכוד, מיד אחרי בנימין נתניהו וגדעון סער.

ארדן זכור מהכנסת הנוכחית כאחד המחוקקים הנמרצים והמקוריים ביותר, במיוחד בתחום האזרחי. ארדן, בן 38, שימש בעבר כיועץ לאריאל שרון ובנימין נתניהו, היה מיוזמיו של חוק איסור העישון במקומות ציבוריים, חוק חובת חבישת קסדות לרוכבי אופניים וחוק לשלילת רשיונו של מי שהיה מעורב בתאונת דרכים קטלנית.

האם תוצאות הבחירות הפנימיות בליכוד צפויות להחליש או לחזק את התנועה? האם התנהלותם של בכירי המפלגה מול הישגיו של פייגלין היתה לגיטימית? האם פניו של הליכוד למרכז או שמא לימין? האם הליכוד ינהל תהליך מדיני מול הפלסטינים? מהי עמדתו של הליכוד בנושא הפרות החוק של המתנחלים בשטחים? האם חוק העישון הוא סיפור הצלחה או כישלון? ואילו יוזמות חוק חדשות מתכנן ארדן לשלוף משרוולו במושב הכנסת הבאה?

שאלות אלה ואחרות תוכלו להציג היום ב-15:00 למספר שלוש ברשימת הליכוד, חבר הכנסת גלעד ארדן שיתארח בוואלה! LIVE. אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully