וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובליל מאחוריך, מיסז'ניקוב סוחף את הנוער

חבר הכנסת מישראל ביתנו השתתף יחד עם נציגי מפלגות אחרות בעימות בתיכון בראשל"צ וחולל מהפך ביחס התלמידים למפלגתו

מערכת וואלה!

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

נציגי מפלגות המתמודדות בכנסת השתתפו היום (ראשון) בעימות שנערך בתיכון "אנקורי" בראשון לציון. העימות בחן את השפעת דברי נציגי המפלגות על התלמידים, ובמסגרתו הצביעו הסטודנטים פעמיים - לפני העימות ואחריו. בין היתר נשאו דברים בכנס ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה), ח"כ רובי ריבלין (ליכוד), ח"כ סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) וח"כ דב חנין (חד"ש).

מי שהותיר את הרושם המירבי ביותר על התלמידים היה ח"כ מיסז'ניקוב. בעקבות העימות נרשם בקרב התלמידים מהפך ביחס למפלגת "ישראל ביתנו" אשר עלתה מ-6% הצבעה לפניו ל-42% הצבעה לאחריו.

בנוסף ניתן היה לראות מגמות ברורות לשינוי עמדות נוספים: הליכוד אשר לפני העימות זכה ל34% תמיכה, קיבלה לאחריו 14% בלבד, קדימה, שלא שלחה נציג לעימות צנחה מ-19% ל-6% לאחריו. מפלגת עבודה עלתה מ-12% ל18%- ואילו חד"ש, בייצוגו של ח"כ דב חנין עלתה מ-5% ל-7%.

כשנשאל על ידי סטודנטית "אם אינו מתבייש, לשבת באותה מפלגה יחד עם שרת חינוך יולי תמיר", השיב ח"כ ברוורמן שלצערו לא שר החינוך קובע את המדיניות אלא האוצר. "ראש אגף התקציבים יותר חשוב מראש הממשלה ולכן אני בעד שינוי השיטה, זה מה שאעשה אם תהייה לי השפעה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully