וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון עם לבני: "שחרור שליט - לא בכל מחיר"

לאחר ששרת החוץ הצהירה כי לא תמיד ניתן להשיב כל חייל שנשבה, חזר הרמטכ"ל על דברים שאמר בוואלה! LIVE ותמך בעמדתה

חבר רשימת הליכוד לכנסת, הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון מחזק את עמדתה של יו"ר קדימה ציפי לבני באשר לחייל השבוי גלעד שליט. בראיון לגלי צה"ל, חזר הבוקר (ראשון) יעלון על העמדה שהביע כשהתארח בוואלה! LIVE בשבוע שעבר וטען כי אין לשלם כל מחיר תמורת השבתו של החייל.

בהתייחסו לקריאה להשיב את שביט בכל מחיר, אמר יעלון כי "האמירה 'בכל מחיר' היא אמירה לא ראויה. מה שקרה לנו מאז עסקת ג'יבריל זה שאנחנו הובלנו את עצמנו לפינה שבה כדאי לחטוף חיילים ישראלים, כל עסקה מעודדת חטיפה, מעבר לזה שהרוצחים שמשתחררים רוצחים עוד ישראלים."

בשבוע שעבר אמרה לבני, בשיחה עם תלמידים ב"תיכון חדש" בתל אביב, כי לא תמיד ניתן לחלץ חייל שנשבה בשבי. "אנו עושים את כל שניתן כדי להחזירו, זה לא תהליך פשוט, כל מי שייבחר בבחירות הקרובות יעשה הכל כדי להביא בשלום הביתה כל ילד. כשחייל יוצא לתפקיד, עלול לקרות מצב שחס וחלילה הוא ייפול לשבי, אבל לא תמיד אפשר לחלץ אותו משם".

לעומת יעלון, תקף אתמול שר הביטחון אהוד ברק את דבריה של לבני ואמר כי "שליט הוא אחד השיקולים להמשך הרגיעה". ברק ציין כי "לממשלת ישראל אחריות עליונה להשיב את שליט", והוסיף כי "ייתכן שבעניין שליט תצטרך ישראל לקבל החלטות קשות וכואבות שיש בהן סיכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully