וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ בוחרת היום רשימה לכנסת

חברי מפלגת השמאל יבחרו את נציגיהם מתוך רשימה של 22 מועמדים. על המקום השני, אחרי היו"ר אורון, מתמודדים הח"כים גלאון ווילן

אחרי מפלגת העבודה וקדימה, תבחר היום (ראשון) מרצ את נציגיה לכנסת. הפריימריז לקביעת הרשימה יתקיימו בגני התערוכה בתל אביב, בין השעות 14:00 ל-21:00 וייטלו בהם חלק קרוב לאלף חברי מועצת המפלגה.

חברי המועצה יידרשו לבחור את נציגיהם מתוך רשימה של 22 מועמדים. על המקום הראשון בחמישייה הראשונה (שיהיה למעשה המקום השני, אחרי יו"ר המפלגה חיים אורון) מתמודדים חברי הכנסת זהבה גלאון ואבשלום וילן. שמות בולטים נוספים שמופיעים ברשימת המועמדים: חברת הכנסת הטרייה צביה גרינפילד, חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון, מזכיר התנועה הקיבוצית גברי ברגיל, איש "שלום עכשיו" מוסי רז ואורי זכי, שהיה עוזרו של יוסי ביילין.

בשבוע שעבר קראו ותיקי מרצ, שולמית אלוני יוסי שריד וויקטור שם טוב, לחברי ועידת המפלגה לבחור בחברת הכנסת זהבה גלאון למקום השני ברשימה. במכתב ששלחו נאמר: "דווקא עם הקמתו של גוש שמאל חדש, חשוב שיישמע בו קו אידיאולוגי צלול שידגיש את המסר הערכי והמקורי של המפלגה".

לאחר שתבחר מרצ את נציגיה, יחברו אליה נציגי תנועת השמאל החדשה, וביניהם פרופ' אביעד קלינברג, ניר ברעם ויוסי קוצ'יק. שמה של הרשימה המשותפת צפוי להיות "התנועה החדשה-מרצ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully