וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם בלי פייגלין, רשימת הליכוד הזויה"

שר האוצר רוני בר און לא התרשם מדחיקתו של משה פייגלין למקום ה-36 ברשימת הליכוד: "ביבי היה במיטבו - לחוץ, היסטרי ומתפוצץ"

"העשירייה הראשונה של הליכוד מורכבת מאנשים טובים, אבל כולם ימנים קיצוניים", כך אמר הערב (שישי) שר האוצר רוני בר-און (קדימה) בראיון לערוץ 1. בר-און התייחס לדחיקתו של משה פייגלין למקום ה-36 ברשימת הלכוד ואמר: "ביבי היה במיטבו- לחוץ היסטרי ומתפוצץ. הוא התערב בנושא שמנהיג מפלגה לא צריך להתערב בו".

בר-און הוסיף כי "גם אם פייגלין לא ייכנס לכנסת, רשימת הליכוד הזויה". כשנשאל על הפריימריז הקרוב בקדימה אמר בר-און: "מצבי לא ברור, אני כלוא בין כתלי משרד האוצר ולא התפנתי לעניין. אם הייתי רוצה לנצח את הפריימריז דרך התפקיד, הייתי פותח את הכספת ומחלק כסף, אבל אני לא עושה זאת". בר-און גם התייחס לפרשת ההצבעות הכפולות, בה נטען כי היה מעורב ואמר: "אני מצטער על העניין הזה".

כשנשאל על תוכנית החירום הכלכלית, אמר בר-און: "הפוליטיקה הורסת את הכלכלה. אם ועדת הכספים לא תאשר את התוכנית, המשק ייכנס לקיפאון מוחלט". בתגובה לביקורת שנשמעה על התוכנית אמר בר-און: "הבאנו תוכנית האצה למשק שמכילה בין השאר מיליוני שקלים לתשתית, אבל צריך להבין שהמשק הישראלי לא יכול להיכנס לגירעון של 7%.

בליכוד דחו את את דבריו של בר-און. "ההשמצות העלובות של בר-און ואנשי קדימה את רשימת הליכוד לא ישנו את העובדה שרוב צמרת קדימה נגועה בשחיתות", נמסר מהליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully