וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "שחרור שליט אינו עניין של רצון"

עשרות פעילי המטה לשחרור שליט הפגינו מול בית שרת החוץ. לבני הדגישה בפני המפגינים: "כולנו פועלים להחזיר כל חייל הביתה"

כמאה איש הפגינו הבוקר (שישי) מול מעון ראש הממשלה בירושלים ומול בית שרת החוץ ציפי לבני בתל אביב במסגרת פעולות המחאה למען החזרת גלעד שליט. לבני, שלא היתה בביתה בשעת ההפגנה, חזרה למקום בכדי לפגוש את נציגי המפגינים, והתעמתה איתם על רקע דבריה אתמול, כי "לא תמיד אפשר לחלץ חייל שבוי".

"שחרור שליט הוא לא עניין של רוצים או לא רוצים", אמרה לבני למפגינים. "חשוב לי להדגיש בפני כל חייל ולכל מתגייס שאנחנו עדיין במאבק על קיומה של מדינת ישראל, שהממשלה אחראית לכל חייל מחיילי צה"ל ושכל אחד מאיתנו רוצה ופועל כדי שכל חייל יחזור הביתה, אך השאלה היא לא אם רוצים או לא רוצים אלא אם אפשר או אי אפשר".

"יש היום תחושה שהשחרור של שליט תלוי בשאלה אם הממשלה רוצה או לא רוצה להחזיר אותו", אמרה לבני. "כשמתגייס שואל את עצמו האם הממשלה תרצה לשחרר אותו או לא – זה נורא בעיני". לבני ונציגי המפגינים סיכמו להמשיך ולהיפגש מעבר לפגישה היום.

אתמול עוררה לבני סערה, כשאמרה במפגש עם תלמידי "תיכון חדש" בתל אביב, כי "כשחייל יוצא לתפקיד, עלול לקרות מצב שחס וחלילה הוא ייפול לשבי, אבל לא תמיד אפשר לחלץ אותו משם". לבני הוסיפה כי "אנו עושים את כל שניתן כדי להחזיר את שליט, זה לא תהליך פשוט, כל מי שייבחר בבחירות הקרובות יעשה הכל כדי להביא בשלום הביתה כל ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully