וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופטש: "הרשות למלחמה בסמים מיותרת"

הקומיקאי, שצפוי לעמוד בראש "עלה ירוק", אמר כי לצעירים במדינה אין עם מי להזדהות. "הלגליזציה לסמים לא תהיה הנושא העיקרי שלנו"

"אני חושב שהקמפיין של 'עלה ירוק' יכול להיות יצירה סאטירית חריפה", כך אמר היום (חמישי) הקומיקאי גיל קופטש שצפוי לעמוד בראש הרשימה של התנועה לכנסת. בראיון לקול ישראל הביע קופטש מרמור מהנעשה בתחום הפוליטי במדינה: "מה שחשוב זה לא אם אני אכנס לכנסת, מה שחשוב הוא האמירה שלנו שנקעה נפשנו מכל המערכת הפוליטית הזאת, מכל המשחקים ומכל הפומפוזיות הריקה".

קופטש התייחס גם לעובדה שצעירים רבים מעדיפים להימנע מלעסוק בפוליטיקה ובבחירות שיתקיימו ב-10 בפברואר. לדבריו, "אני עובד על הנושאים החדשים שלנו, אני אנווט... נקווה שמה שנעשה יהיה מעניין, כי אף אחד לא באמת מתעניין בבחירות. יש לאסקפיזם של הצעירים סיבה ברורה והסיבה היא ניהול המציאות כמו שהיא של כל הדורות שקדמו. הצעירים לא מנותקים בגלל שהם בורים, אלא בגלל שנקעה נפשם, אין להם עם מי להזדהות".

קופטש הפתיע ואמר שנושא הלגליזציה של הסמים הקלים, לא יעמוד בהכרח בראש המצע של "עלה ירוק" בבחירות הקרובות: "הסטטוס קוו בנושא הזה צריך להישאר, יש היום מיליון אנשים במדינה שמעשנים והם לא מפגינים מפני שהם אנשים שקטים ורגועים ולא מחפשים סכסוכים. אני רוצה להשאיר את המצב כמו שהוא ואולי להביא לכמה הקלות בנושא הקנביס הרפואי, שיכול לסייע לחולי סרטן ואלצהיימר".

קופטש הביע ביקורת על תקציבים שמקבלת "הרשות למלחמה בסמים". לדבריו, "המשטרה לא עושה כלום בעניין כי היא לא יכולה לעשות כלום וכל התקציבים ומיליוני השקלים שעוברים לרשות למלחמה בסמים ולג'ובים המיותרים האלה, צריכים ללכת לדברים הרבה יותר חשובים כמו למשל לתת כסף לגמלאים ולניצולי שואה".

יושב הראש היוצא של "עלה ירוק" שלומי סנדק סיפר אתמול כי "גיל היה אחד התומכים הראשונים של עלה ירוק ולכן הבחירה בו היתה טבעית. כבר בשנת 1999 הוא קריין בתשדירי התעמולה שלנו והוא חלק מהקבוצה שמלווה אותנו מההתחלה. כמו בצמחים שמגדלים וצריך לקטוף בזמן, כך גם המינוי של גיל קופטש לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully