וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום ב-15:00: נחמן שי בוואלה! LIVE

איך תגיב קדימה למתרחש בליכוד ואיזו רשימה היא תציג? דובר צה"ל לשעבר, שהצטרף למפלגת השלטון, מגיע להשיב לשאלותיכם

מתפקדי קדימה יתייצבו בשבוע הבא בקלפיות כדי לבחור את נציגיהם לכנסת הבאה. על פי הסקרים האחרונים, יורד מעט כוחה של מפלגת השלטון, והיא עלולה לאבד את הבכורה לטובת הליכוד וגוש הימין. בניסיון להתמודד עם אוסף הכוכבים ישנים-חדשים שהצטרפו לליכוד, בכללם גם דוברת צה"ל לשעבר מירי רגב, הציגה קדימה לראווה את הדובר לשעבר שלה: "המרגיע הלאומי", נחמן שי. הכוכב החדש של מפלגת השלטון שימש כדובר צה"ל במהלך מלחמת המפרץ וכיום מכהן כמנכ"ל הארגון היהודי הבינלאומי - UJC.

האם נחמן שי הוא הדמות שתרצו לראות בעשירייה הראשונה של מפלגת קדימה? האם שי הוא זה ש"יוכל להסביר סוף סוף מה המצע של קדימה", כפי שטענה ח"כ אורית נוקד ממפלגת העבודה? האם קדימה תסכים להיכנס לקואליציה בראשות הליכוד ובנימין נתניהו? האם שאול מופז יישאר בקדימה אם המפלגה לא תרכיב את הממשלה הבאה? האם קדימה קרובה בדעותיה לדעותיו של חיים רמון משמאל או לאלה של עתניאל שנלר מימין?

שאלות אלה ואחרות תוכלו להציג היום ב-15:00 לדובר צה"ל לשעבר והמתמודד החדש בפריימריז של קדימה, נחמן שי, שיתארח בוואלה! LIVE. אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully