וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: לילה של כוכבים בגני התערוכה

מתפקדי הליכוד בחרו את רשימת המפלגה לכנסת. מהאכזבה של דיין ולבנת, לשמחה במטה סער. קרנבל במחל, התמונות

הפייגלינים ניצחו

משה פייגלין הוא כנראה ההוכחה שהתמדה מנצחת. האיש שהבטיח בעבר כי יהפוך לכוח המרכזי בליכוד, הוא המנצח הגדול של הפריימריז. פייגלין הגיע למקום ריאלי ברשימה - המקום ה-20, ורשימת המומלצים שלו השתחלה לצמרת

נתניהו, מאחוריך

יו"ר הסיעה ח"כ גדעון סער, זכה במקום הראשון בפריימריז והוא יוצב במקום השני אחרי יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. האם היו"ר צריך להתחיל לדאוג ממי שמסתמן כיורשו?

נתניהו, מימינך

את החמישייה הפותחת של הליכוד סוגר בני בגין. דמות שמסמלת יושר וניקיון כפיים לצד עמדות יחסית רדיקליות וחוסר נכונות להתפשר על חלוקת ירושלים. האם מיקומו הגבוה ברשימה יסנדל את נתניהו מימין?

כוכב נופל

עוזי דיין, שגוייס על ידי נתניהו, הוא המפסיד הגדול של הפריימריז. יו"ר תפנית נבחר למקום ה-42 הלא ריאלי ויאלץ ככל הנראה לחזור לעיסוקיו הקודמים - מלחמה בשחיתות

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כבר לא הגברת הראשונה

לאחר תקופה ארוכה של שתיקה לא ציפתה לימור לבנת שכך יראה הקאמבק הפוליטי שלה. לבנת נבחרה למקום ה-13, ואיבדה את מעמדה כאישה החזקה בתנועה ללאה נס, שנבחרה למקום העשירי

ליכודניק אמיתי

הבחירות לרשימת הליכוד הוכיחו את מי רואים מתפקדי הליכוד כליכודניק אמיתי (בני בגין, משה יעלון, משה פייגלין) ואת מי לא (עוזי דיין, אסף חפץ)

חגיגה דמוקרטית

למרות התקלה במערכת ההצבעה הממוחשבת והביקורת על רשימות החיסול של נתניהו ופייגלין, יכולים אנשי הליכוד להיות מרוצים. הבחירות אתמול היו חגיגה לדמוקרטיה, שום דבר שמזכיר את הימים האפלים של ביתן 28.

נבחרת מנצחת?

אחד אחרי השני הם הסתדרו על הבמה. נתניהו ראשון ושאר הרשימה מימינו. האם מדובר ברמז למה שיתרחש במפלגה לאחר הבחירות הכלליות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully