וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בוואלה! LIVE: ח"כ אבשלום וילן

האם מפלגת השמאל החדשה תחליף את מרצ? האם יש שמאל במדינה? שבוע לפני הבחירות המקדימות במפלגה, וילן יענה לשאלותיכם

ביום ראשון בעוד שבוע יתקיימו הבחירות המקדימות בוועידת מרצ, ותורכב רשימת המפלגה לקראת הבחירות הכלליות שיערכו ב-10 בפברואר. מטרת המפלגה, מלבד הניסיון להשיג כמה שיותר מנדטים, היא לחבור לתנועות שמאל אחרות, במטרה ליצור מפלגת שמאל חזקה.

בדומה לליכוד, שהציג רשימת "כוכבים" המתמודדים בפריימריז, גם במרצ ניסו להציג רשימה של "כוכבים חברתיים", לאחר שעד כה הציגו את מועמדותם בין היתר, יואב קריים, ממובילי המאבק לזכויות הנכים, מנכ"ל אקי"ם יוסי מלכה, חברי הכנסת לשעבר מוסי רז ואילן גילאון, ומזכיר הקיבוץ הארצי גברי בר גיל.

בשבוע שעבר החליטה ועידת מרצ כי חברי הכנסת זהבה גלאון ואבשלום וילן יוכלו להעמיד את עצמם כמועמדים לרשימת מרצ לכנסת. השניים קיבלו בוועידה את הרוב שנדרש מחברי כנסת המכהנים שתי קדנציות. וילן זכה לתמיכה של 76% מחברי הוועידה, ואמר כי הוא "רואה בכך הצבעת אמון". בנוסף, מרצ מינתה את וילן ליו"ר מטה הבחירות.

היום בשעה 15:00 יתארח וילן בוואלה! LIVE. האם הקדנציה האחרונה בכנסת היתה כישלון מבחינת המפלגה? האם מפלגת השמאל החדשה תחליף למעשה את מרצ? האם בכלל יש שמאל במדינה? אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת, וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully