וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין - סוס טרויאני בקמפיין הליכוד?

המאבק על אופי המפלגה תופס תאוצה - נתניהו שואף למרכז, פייגלין רוצה לשבור חזק ימינה. סוס טרויאני, או תופעה דמוקרטית מרתקת?

אם ישנה דמות המסמלת את המאבק על אופיו של הליכוד כיום, הרי שזהו משה פייגלין. בעוד שיו"ר הליכוד בנימין נתניהו היה רוצה אולי למתג את תנועתו כמפלגת ימין-מרכז, ובכך לפגוע בכוחה האלקטורלי של קדימה, פייגלין מסמן קו ימני רדיקלי וחסר פשרות. אם נתניהו מנסה לקדם מועמדים שעמדותיהם קורצות אל עבר המרכז, אסף חפץ או עוזי דיין למשל, פייגלין שואף להתברג במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, וכמובן לדחוף מועמדים נגדיים משלו.

תחת הסיסמה "חייבים פייגלין בכנסת", מנסים תומכיו של משה פייגלין לקדם את מקומו ברשימה. נתניהו ואנשיו, לעומת זאת, מזהירים כי הצבתו במקום ריאלי תזיק למפלגה, ומקווים שאחוזי הצבעה גבוהים בפריימריז ימנעו מה"פייגלינים" לגרוף ניצחון פוליטי פנים תנועתי.

האם פייגלין אכן יזיק לליכוד, או שמא הוא עשוי דווקא למשוך קולות מימין? האם נתניהו נוהג באופן ראוי כאשר הוא מציג את פייגלין כתקוותה הגדולה של קדימה? האם מדובר בסוס טרויאני שהצליח הימין הקיצוני לשתול במפלגה, שעל פי הסקרים תהיה הגדולה ביותר אחרי הבחירות? ואולי דווקא פייגלין מגלם בערכיו את הליכוד האמיתי, זה שאינו מנסה להתחנף למצביעי המרכז? הדעה שלכם, עכשיו אפשר גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully