וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שותים, לא מצביעים

לפי יוזמה חדשה באוסטרליה, פוליטיקאים יצטרכו לעבור בדיקת שכרות לפני שהם מצביעים על חוקים חדשים בפרלמנט

האם פוליטיקאים אוסטרלים ייאלצו לעבור בקרוב בדיקת אלכוהול לפני הצבעות חשובות בפרלמנט? כך לפחות מציעים מספר חברי פרלמנט בדרום ווילס החדשה – המחוז המאוכלס ביותר באוסטרליה – בעקבות מספר תקריות מביכות, בהן היו מעורבים עמיתים שיכורים שלהם.

בתאגיד השידור הבריטי BBC דווח, כי בתקרית האחרונה התפטר חבר פרלמנט מטעם האופוזיציה לאחר שהשתכר ודחף את עמיתתו במהלך מסיבה. קודם לכן, בחודש ספטמבר הודח מתפקידו מאט בראון, שר המשטרה של דרום ווילס החדשה, לאחר ששתה מספר כוסות של משקה אלכוהולי ורקד בתחתונים בעת מסיבה רשמית במשרדו.

"אם עומדים לערוך בדיקות אלכוהול למפעילי מנופים באתרי בנייה, צריך לערוך בדיקות דומות גם למחוקקים", אמר ג'ון קייל, חבר פרלמנט מטעם מפלגת הירוקים, אחד מיוזמי ההצעה. גם יו"ר הפרלמנט ריצ'ארד טורביי הביע תמיכה בהצעה, ובלבד שהבדיקות לא תיערכנה בכפייה. לדבריו, "חשוב שנקבע סטנדרטים גבוהים, כפי שהקהילה מצפה מאיתנו".

עיתון ה"דיילי טלגרף" שיוצא בסידני אף הוא הצטרף ליוזמה וקרא בעמודו הראשון לערוך בדיקת אלכוהול לפוליטיקאים המתפרעים. "אם הפוליטיקאים שלנו משתכרים במהלך עבודתם", נכתב במאמר המערכת של העיתון, "אז זכותנו לדעת על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully