וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח באילת ירה לעבר תלמיד, אין נפגעים

בעקבות קטטה בין תלמידים מחיפה, הוזעק מאבטח במלון כדי להפריד בין הניצים ופתח באש. המשטרה עצרה אותו בחשד לסיכון חיי אדם

מאבטח העובד בסביבת בתי המלון באילת ירה אתמול (חמישי) לפנות בוקר לעבר תלמיד שהיה מעורב בקטטה במלון "הרי אדום" בעיר. התלמיד שהתארח במקום עם כיתה מתיכון בחיפה לא נפגע, ואילו המאבטח נעצר על ידי המשטרה בחשד לסיכון חיי אדם.

לירי שביצע המאבטח קדמה קטטה אלימה בין מספר תלמידים שהופסקה בהתערבות מורי ומלווי הקבוצה מחיפה ואנשי האבטחה של המלון. העימות בין התלמידים התלקח בשנית ולווה בצעקות רמות שהפריעו לשאר אורחי המקום. מאבטח המלון שהוזעק למקום פתח בירי לכיוון אחד התלמידים מאחר שלטלענתו חש מאוים.

מפקד מרחב אילת ניצב משנה יהודה דהן סיפר על השתלשלות האירועים: "המאבטח סיפר שבינו לבין התלמידים התפתחו דין ודברים קשים. הוויכוח גלש במהירות והתפתח לעימות חריף. בשלב מסוים המאבטח הרגיש שהוא עומד לספוג מהלומות, שלף את האקדח וירה כדור אחד לעבר נער שעמד על מפתן הדלת. הכדור פגע ברצפה ולמזלנו איש לא נפגע".

אנשי משטרת אילת שהוזעקו למקום, עצרו את היורה והחרימו את אקדחו. לטענת המשטרה, המאבטח הודה בחקירתו בביצוע הירי. בכוונת המשטרה להעמיד את המאבטח לדין בשל סיכון חיי אדם. במקביל, נגבו עדויות מהתלמידים שהיו עדים לתקרית וכמה מהם נחקרו באזהרה. דיווח על האירוע הועבר אתמול למשרד החינוך ולמשרד התעשייה, המסחר והתעשייה המפקח על התיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully