וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המודיעין הפקיסטני תכנן את הפיגוע בהודו"

עיתון הודי דיווח כי המודיעין הפקיסטני הכשיר את המחבלים שביצעו את הפיגוע במומבי כדי להגביר את המתיחות בין שתי המדינות

הודו מחזיקה בהוכחות מוצקות כי שירותי המודיעין בפקיסטן היו מעורבים בתכנון הפיגוע המשולב במומביי לפני שבוע ואף הכשירו את המחבלים, כך דיווח הבוקר (שישי) העיתון ההודי "טיימס אוף אינדיה" מפי מקורות בכירים בניו דלהי. לפי הדיווח, הרשויות בהודו יודעות את שמותיהם של אנשי הביטחון הפקיסטנים שהכשירו את המחבלים ואת מיקום מחנות האימונים בהם הוכשרו המחבלים.

עוד דווח כי הרמטכ"ל האמריקאי האדמירל מייק מאלן ביקר בימים האחרונים בפקיסטן ואמר לבכירים עמם נפגש כי בידי המודיעין האמריקאי מידע ברור על מעורבות פקיסטן במתקפת הטרור. לפי הדיווח, גם הצבא בפקיסטן היה מודע היטב לכוונה לבצע את הפיגוע במומביי. עם זאת, הדיווח שלל את האפשרות כי בדרג הפוליטי בפקיסטן ידעו על הכוונות לבצע פיגוע. לפי הערכת המודיעין בניו דלהי, ראשי הצבא בפקיסטן ביקשו להגביר את המתח בין שתי המדינות כדי שמעמדם הפוליטי באיסלמבד יתחזק.

לפני יומיים הגיעה מזכירת המדינה האמריקאית קונדוליזה רייס להודו כדי להרגיע את הרוחות באזור ולמנוע אפשרות לעימות בין ניו דלהי לאיסלמבד. "כל תגובה צריכה להישקל בכובד ראש כדי לא לגרום לקשיים או לתוצאות לא רצויות", אמרה רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully