וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה: תרומה למיגון בתי חב"ד בהודו

לאחר הפיגוע הקשה במומביי, עלה הצורך למיגון מיידי של 11 בתי חב"ד במדינה בעלות של מיליון דולר. דובר חב"ד: "מדובר ביוזמה פרטית"

סדרת הפיגועים במומביי שהביאה למותם של שישה ישראלים בבית חב"ד, הניעה את הנהלת חב"ד בהודו לפתוח בגיוס תרומות למען מיגון כל בתי חב"ד במדינה. בשיחה שנערכה בין 11 בתי חב"ד בהודו, עלה הצורך לבצע מיגון באופן מיידי בעלות משוערת של מיליון דולר.

הנהלת חב"ד בהודו החלה במאמצים לגיוס הסכום המדובר ולשם כך פתח "חוג הידידים של חב"ד" חשבון בנק מיוחד שדרכו ניתן להעביר תרומה כספית. בראש היוזמה עומדים הפרופסור שלמה קאליש ושליח בית חב"ד בעיר פונה בהודו, הרב בצלאל קופצ'יק. בהודעת הבקשה לתרומה נכתב כי "בעקבות האירועים הטרגיים בבית חב"ד במומביי, הוחלט למגן את בתי חב"ד בהודו. המיגון כולל התקנת מצלמות וידאו, גלאי מתכות וכן סידורי אבטחה מתואמים עם קצין הביטחון של בתי חב"ד".

מלבד חשבון הבנק שנפתח לצורך העברת התרומה, הועלה באתר האינטרנט המשותף לבתי חב"ד בהודו דף תרומה מיוחד עבור "קרן המיגון של בתי חב"ד בהודו לזכרם של הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד". באתר ניתן להעביר תרומות מ-36 שקלים ומעלה. עוד נכתב באתר כי "בעזרתך נמגן את בתי חב"ד בהודו, דלת בית חב"ד תישאר פתוחה, אבל ממוגנת".

במהלך טקס האשכבה לרבקה וגבריאל הולצברג שנערך אתמול בבית חב"ד, קרא הרב הראשי לישראל יונה מצגר לשרי הממשלה לדאוג לאבטחה ראויה בכל בתי חב"ד בעולם. דובר חב"ד הרב מנחם ברוד, מסר כי יוזמת התרומה למיגון בתי חב"ד בהודו היא פרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully