וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם אוהבים את אולמרט המשוחרר?

שאלת היום: אהוד אולמרט מסובך על כל הראש עם מספר תיקים פליליים. האם רק לנו נראה שפתאום הוא מרגיש יותר חופשי? הדעה שלכם, גם בווידאו

ודאי שמתם לב שבזמן האחרון התפנה ראש הממשלה אהוד אולמרט למסור הצהרות רבות בנושאים שונים שעומדים על הפרק. אולמרט יודע היטב שב-10 בפברואר 2009, הוא יוכל לזפזפ בין ערוצי הטלוויזיה השונים כדי לראות איזה משחק כדורגל משובח, אבל בכל זאת עושה הרושם שאולמרט ממשיך להתעניין בפוליטיקה ובמדיניות ואף ביתר שאת.

יום אחרי הרכבת הממשלה החדשה, יתפנה האזרח אולמרט להגנה על שמו, כבודו ועתידו, אך נראה כי ראש הממשלה מרגיש בימים אלה אדם מאוד משוחרר ש"מדבר על הכל". יהיו כאלה שיגידו שאולמרט מכבד את המוסד שבראשו הוא עומד ולכן הוא ממשיך לתפקד ולנהל כמו שצריך את ענייני המדינה. אחרים יגידו שאולמרט מנצל את הדקות האחרונות לכהונתו כדי לפגוע בסיכוייה של ציפי לבני להרכיב את הממשלה הבאה ובכך "לנקום" בה על הדרך שהובילה מולו.

רשימה חלקית של "משוחררות" אולמרט בחודשים האחרונים כוללת הסתבכות מוחצנת עם פקידי האוצר בנוגע לתוכניות הסיוע למשק, שיחרור אסירים פלסטיניים כמחווה לחג הקורבן, בקשה החלטית לקיים משא ומתן עקיף עם סוריה, הזרמת כסף להשלמת המיגון ביישובי עוטף עזה, התערבות לסיום המשבר בהשכלה הגבוהה וכמובן האמירות הבלתי נשכחות מיום האזכרה לראש הממשלה הנרצח יצחק רבין ("טעיתי" ו"צריך לחזור לגבולות 67"). אז איך אתם אוהבים את ראש הממשלה שלכם? האם אתם חושבים שכך צריך להתנהג ראש ממשלה שהסתבך בפלילים? האם זה לגיטימי שאולמרט ינווט את הכל בצורה משוחררת עד תום כהונתו? טקבקו לנו, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully