וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "אולמרט חייב ללכת"

יו"ר קדימה קראה לרה"מ להכריז על נבצרות: "לא ייתכן שהוא ייאבק על חפותו בזמן שהוא נאלץ להתמודד עם משברים קשים". על התוכנית הכלכלית: "חייבים לדאוג לרשת ביטחון"

"העמדה של קדימה היא שראש הממשלה אהוד אולמרט חייב ללכת" כך אמרה הבוקר (שני) יו"ר קדימה ושרת החוץ ציפי לבני. בראיון לגלי צה"ל, הוסיפה לבני כי "העמדה שלי לגבי אולמרט היא עניינית ולא פוליטית. אני דורשת ממנו בדיוק את מה שהוא דרש בזמנו מהנשיא לשעבר משה קצב. הנורמה הראויה היא עזיבה של תפקיד ראש הממשלה".

לדבריה, "נוצר מצב בלתי אפשרי. לא ניתן להיאבק על חפותך בזמן שאתה יושב על כסא ראש הממשלה וצריך להתמודד עם אתגרים כמו המשבר הכלכלי ולקבל החלטות קשות". לבני גם קראה לשאר המפלגות להצטרף לקריאה לאולמרט להכריז על נבצרות: "לצערי האמירה של סיעת קדימה לא לוותה על ידי קריאה ברורה של מפלגות אחרות. אולמרט יעשה מעשה ויעזוב את התפקיד אם הוא יבין שזו קריאה שמשותפת לכל הקשת הפוליטית".

כשנשאלה על הסקרים החוזים ניצחון סוחף לליכוד בבחירות הקרובות, אמרה לבני: "אני בטוחה שאנו ננצח בבחירות. הבחירה בבחירות הקרובות היא ביני לבין ביבי, ואני מאמינה שאזכה לאמון הציבור".

לבני גם התייחסה לתוכנית החירום הכלכלית ואמרה שיש לאשרה לאלתר, "למרות שהיא אינה מושלמת, ובמקביל לדאוג לחוסכים ולרשת ביטחון". לבני התייחסה לדיווחים, לפיהם אולמרט הביא לפיצוץ הדיון בוועדת הכספים אתמול ולאי-אישור תוכנית החירום ואמרה: "אם הדיווחים נכונים, מדובר בהתנהלות רעה".

לבני הגיבה לדבריו של שר התרבות והספורט ראלב מג'אדלה בטקס מלכת היופי בשפרעם אמש, לפיהם היה "מבקש לראות את האשה ממלאת תפקיד מרכזי בבניית המשפחה". לדברי לבני, "אני כמעט נדהמת שאנו מתעסקים באמירות כאלה כיום. אני אומרת לנשים: העיקר שתוכלו לעשות כל מה שאתן רוצות".

במהלך השיחה נשמעה הודעה אזעקה מצד גורמי השב"כ שאמרה: "אזעקת פריצה. בית שרת החוץ ברמת החי"ל". לבני המופתעת הגיבה ואמרה: "מרוב אבטחה כולם יודעים איפה אני גרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully