וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלאי למה: רוצים חיים טובים? אל תעשו סקס

לדברי מנהיגה הרוחני של טיבט, מין מעניק סיפוק חולף ומוביל לסיבוכים, בעוד הינזרות ממנו מבטיחה חיים חופשיים יותר

המנהיג הרוחני של העם הטיבטי מצא, לדבריו, את המרשם לחיים טובים יותר: הינזרות מיחסי מין. במהלך סוף השבוע הצהיר הדלאי למה, כי "מין מעניק סיפוק חולף ולעתים מוביל לסיבוכים, בעוד הינזרות ממנו מבטיחה חיים טובים וחופש רב יותר".

בעיתון "הדיילי טלגרף" הבריטי דווח, כי במהלך ביקור בניגריה אמר הדלאי למה לכתבים, כי "טבעי שלבני אדם יש תאווה למין, אבל צריך להשתמש בתבונה האנושית כדי להבין את הצרות שכרוכות בכך". לדבריו, במקרים מסוימים מין גם עלול להוביל לרצח או להתאבדות.

המנהיג הטיבטי הגולה ציין, כי בחיי נישואין יש "יותר מדי עליות ומורדות". לטענתו, קשר הדוק מדי עם הילדים או עם בן הזוג הוא אחד המכשולים בדרך אל השלווה. לעומת זאת, הוסיף, "הנחמה בחיי פרישות היא שגם אם אנחנו מחמיצים משהו, אלה חיים טובים יותר, ויש בהם יותר עצמאות וחופש".

הדלאי למה, חתן פרס נובל לשלום, הגיע ביום רביעי ללאגוס כדי להשתתף בוועידה שאליה הוזמן. משם הוא טס לצ'כיה, ובהמשך השבוע יבקר בבלגיה וייפגש בפולין עם נשיא צרפת ניקולא סרקוזי. בשבוע שעבר הודיע המנהיג הגולה, בן ה-73, כי אין בכוונתו לפרוש מתפקידו ובכך שם קץ לשמועות על עתידו שהחלו לאחר שאושפז בבית חולים מוקדם יותר השנה. "אין שום שאלה של פרישה", אמר. "חובתי היא לפעול למען הטיבטים עד ליום מותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully