וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמה הפעולה במומביי: המחבל האחרון נהרג

כוחות קומנדו סיימו את טיהור מלון טאג’ מאהל במומביי. המשטרה דיווחה כי עשרה מחבלים השתתפו בפיגועים, וכי תשעה חוסלו ואחד נלכד. לפחות 195 בני אדם נהרגו. בבית חב”ד נמצאו שמונה גופות

כוחות הביטחון של הודו מסרו הבוקר (שבת), כי כוחות קומנדו חיסלו את המחבל האחרון, שהתבצר במלון הטאג' מאהל, ובכך הביאו לסיומה את מתקפת הטרור הרצחנית שנמשכה למעלה מ-48 שעות. לדברי מפקד משטרת הודו, בפיגועים במומביי השתתפו עשרה מחבלים, מהם תשעה נהרגו ואחד נלכד. עוד נמסר, כי מניין ההרוגים עומד על 195 ומניין הפצועים על 327. ואולם, מניין ההרוגים עוד צפוי לעלות, שכן טרם נשלמה מלאכת פינוי וזיהוי הגופות.

כוחות קומנדו פעלו בשעות האחרונות בתוך מלון הטאג' מאהל, כשהם סורקים חדר חדר ומנסים לאתר את המחבלים האחרונים שנותרו במלון. בפעולה נהרג חייל קומנדו. לדברי מפקד הכוח, אנשיו חיסלו שלושה מחבלים.

משרד החוץ מסר כי מבית חב"ד בעיר פונו שמונה גופות, לפחות מחצית מהן של ישראלים. בין ההרוגים שני שליחי חב"ד גבריאל ורבקה הולצברג, וכן לייבי שטייטלבוים ובן-ציון כרומן. ארבע גופות טרם זוהו. שר הביטחון אהוד ברק אמר אמש, כי חלק מהגופות שהתגלו בבית חב"ד היו כפותות. המשטרה ההודית דיווחה אמש, כי כוחות הקומנדו הרגו במקום שני מחבלים.

ממטה חב"ד שבניו יורק יצאה הצהרה רשמית מפי הרב יהודה קרינסקי, "בצער עמוק קיבלנו את ההודעה על מותם של רבקה וגבריאל הולצברג, שליחנו במומביי ששירתו את קהילתם באהבה ובמסירות. בשם כל השליחים ברחבי העולם ובשם כל עולם חב"ד אנו שולחים את תנחומינו למשפחותיהם ולמשפחות כל ההרוגים במעשה הטרור הברוטאלי. מי ייתן ואלוהים ינחם אתכם ומי ייתן וכל הפצועים יחלימו במהרה".

קרינסקי הוסיף כי "אנו מביעים את כאבנו וזעמנו על המעשה הנפשע הזה שבו נהרגו חמישה ישראלים בבית חב"ד. בנם הקטן של בני הזוג הולצברג הוצא מהבית על ידי המטפלת, והיום הוא הפך ליתום. עולם חב"ד ושליחיו יאמצו את הפעוט וילוו ואותו לבגרות". בפנייה לשליחי חב"ד אמר הרב חזקו ואמצו והמשיכו לשרת ברחבי העולם".

מוקדם יותר מסר מפקד משטרת מומביי כי במהלך סריקות במלון אוברוי התגלו כ-36 גופות. מפקד הקומנדו ההודי דיווח כי המלון טוהר לגמרי ממחבלים ומהמקום חולצו כ-100 אורחים. עדיין לא ברורה זהות כל ההרוגים במלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully