וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם נכנסו למלון וירו לכל הכיוונים"

עדי ראייה תיארו את מתקפת הטרור על מלון "טאג' מהאל" במומביי. "המחבלים הסתערו ללא מסיכות, הגופות היו מוטלות במסדרונות"

"הם נכנסו כשהם יורים ברובים לכל הכיוונים. זה היה כאוס" כך תיאר אנתוני רוז, במאי אוסטרלי שמבקר במומביי כדי להפיק תוכנית טיולים, את מתקפת הטרור על מלון טאג' מהאל במומביי. רוז סיפר לרשת CNN כי הגיע למלון מספר דקות לפני שנכנסו אליו המחבלים. לדבריו, הוא ראה את אחד המחבלים יורה בחברו ברגלו ואחר כך בראשו מטווח קצר. לבסוף הצליח להימלט עם צוותו מהמלון.

יסמין וונג, עובדת CNN, התארחה DO VHT במלון טאג' מהאל. היא סיפרה שהתחבאה תחת מיטתה במשך שעות לאחר שקול היריות העיר אותה משנתה. לדבריה, הנהלת המלון התקשרה לחדרה והורתה לה להסתגר בחדרה, לכבות את האורות ולהניח מגבת רטובה על המפתן. וונג צפתה בעשן שהיתמר מחוץ לחלונה. "ראיתי בחור מחוץ לחלון מעליי שניפץ אותו ונתלה מבחוץ", סיפרה וונג, "אז אמרו לנו לרוץ החוצה מהמלון". וונג אמרה שראתה בדרכה גופות מוטלות במסדרונות בזמן שחיפשה אחר יציאה. לבסוף נמלטה דרך יציאת הבריכה.

אפרנה דאש, אזרחית אמריקאית, הגיעה למומביי לרגל עסקיה. היא שוחחה בטלפון עם בעלה בארצות הברית כאשר נשמעו הפיצוצים הראשונים. "היא חשבה שמדובר בזיקוקים והתעלמה מכך", סיפר הבעל, "אבל בשעות לאחר מכן היא הבינה מה מתרחש וכל האנשים במלון התחילו לנסות לברוח ולרוץ במדרגות". אפרנה, שהיתה בקומה ה-26, הצליחה להגיע לקומה החמישית כאשר נתקלה באמריקאית אחרת יושבת על המדרגות, בוכה ומבולבלת.

"הם אמרו לאישה שהיא צריכה לקום ולהמשיך לרדת", סיפר ביסווה את שאמרה לו אשתו, "היא בכתה ואמרה שיש המון אנשים בערימה אחד על גבי השני ושהחמושים תקפו אותם ישירות, בלי מסיכות, בלי שניסו להסתיר את פניהם. פשוט הסתערו עליהם עם הרובים".

מנואלה טסטוליני, אשתו לשעבר של כוכב הרוק פרינס, שהתה אתמול עם ידידים במלון "אוברוי" בארוחת ערב כשאש הרובים החלה להישמע מבחוץ. "עזבנו הכל מאחור, כולל ארנקים וטלפונים סלולריים", אמרה טסטוליני, מייסדת קרן "ילדים בעולם מושלם" והוסיפה כי "פאניקה גדולה שררה". טסטוליני אמרה לרשת CNN כי האש נמשכה בעודה נמלטת דרך מטבח בית המלון לאולם הנשפים, שם מצאה הקבוצה מקלט מהטרור. היא ו-200 אורחי המלון המתינו באולם החשוך במשך מספר שעות כשלבסוף צוות המלון החל לפנות את האורחים בקבוצות של עשרה כל פעם, נשים וילדים ראשונים. טסטוליני שוחררה אף היא ומצאה מקלט במקום מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully