וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו מרגיש את הקמפיין של קדימה?

שאלת היום: רק לנו נדמה שהליכוד שועט קדימה בכל הכוח, בזמן שהמפלגה של ציפי לבני טרם התעוררה? הדעה שלכם, גם בווידאו

פתאום נראה שהמרוץ לראשות הממשלה נערך במעמד של איש אחד, בנימין נתניהו שמו. זה לא רק הפער בסקרים, אלא הנוכחות של הליכוד בשטח ומסיבות עיתונאים שנערכות כמעט מדי יום ומציגות מצטרפים חדשים. בימים האחרונים התעוררה גם מפלגת העבודה, שנלחמת על חייה, ועוד קודם לכן עשתה קצת רעש מפלגת השמאל החדשה.

קדימה, לעומת זאת, טרם התעוררה. פצעי המאבק בין ציפי לבני לבין שאול מופז על הנהגת המפלגה עוד לא הגלידו, ואנשיו של האחרון לא מתגייסים לקמפיין במלוא הכוח, כך נראה. הניסיון להסיט את האש לכיוון ש"ס, תוך רמיזות לסיכומים של נתניהו עם אנשיה, אינו עולה יפה, כיוון שתשומת הלב של הציבור מופנית כמעט כולה לנושא הכלכלי. הניסיון לתקוף את נתניהו על מדיניותו הכלכלית נראה אבוד לאחר שלבני הודתה שיו"ר הליכוד יכול להיות שר אוצר טוב. אפילו ראשי הקמפיין של קדימה הודו שההתבטאות לא היתה מוצלחת. מעבר לכך, קדימה מחזיקה כרגע בשלטון ובמשרד האוצר, שסופג ביקורת קשה על תפקודו מול המשבר.ועוד לא דיברנו על שלט החוצות של ציפי לבני ("מה שטוב לישראל"), עם התמונה הלא מוצלחת והעיצוב הגרפי התמוה.

האם הרושם שאנחנו מקבלים מוטעה? האם הקמפיין של קדימה בכל זאת עובד, או שהיא משאירה את הזירה לליכוד? הדעה שלכם, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully