וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוכחתי שיש לי קווים אדומים בכל הנוגע לש"ס"

לאחר שמקורביה הואשמו בגזענות על ידי בכיר בש"ס, לבני ממשיכה להרגיז את הח"כים הדתיים: "חייבים למצוא פתרון לנושאים כמו ברית הזוגיות והגיור"

יו"ר קדימה ציפי לבני תקפה הערב (ראשון) את מפלגת ש"ס. "הוכחתי בהרכבת הממשלה שיש קווים אדומים שאותם לא אעבור, בעיקר בכל הקשור למפלגות סקטוריאליות כמו ש"ס", אמרה לבני. לדבריה, "היכולת שלנו לקדם תהליכים שאני וקדימה מאמינים בהם היתה פחותה בממשלה ובמסגרת קואליציונית. מדובר בנושאים מהותיים – ברית הזוגיות, הגיור, הבעיות המשפטיות השונות. מדובר בנושאים שמחויבים לתת להם פתרון. זה נתפס אנטי דתי וזה לא אנטי דתי. הרעיון הוא למצוא מסגרת שתיתן פתרון שהוא לא אנטי דתי".

בכנס ארגוני עולים אמרה לבני כי "קדימה בחרה להציב ברשימתה ארבעה מקומות ריאליים לעולים עד מקום 30 ברשימה". היא הסבירה כי "חשוב לנו לעשות זאת כי אני מאמינה שקדימה כמפלגה צריכה לייצג את העולים בתוכה. אני לא מאמינה במפלגות סקטוריאליות. המפלגות הגדולות לא רואות עצמן כמייצגות סקטור".

מוקדם יותר תקף יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יעקב מרגי את מקורביה של לבני. לדבריו, "האסטרטגים של קדימה היו מתקבלים להיות חברי כבוד בכל מערכת עיתון באירופה בשנות ה-30 של המאה הקודמת. נשאר רק לדמיין איך נראות הקריקטורות בעיתון של קדימה המבטאות את המסרים היוצאים מלשכת היו"ר שלהם". הוא הוסיף כי "לשיטתם של קדימה והאסטרטגים שלה מי שלא לבן הוא לא קיים. לבטח אם הוא שחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully