וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: "לבני נכשלה בכל מבחן של מנהיגות"

בכינוס פוליטי ראשון שערך מאז הודיע על התמודדות בפריימריז לרשימת הליכוד אמר הרמטכ"ל לשעבר: "בעיני ערביי ישראל כולנו מתנחלים"

הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון תקף הערב (שבת) את יו"ר קדימה ציפי לבני ואמר כי "נכשלה בכל מבחן של מנהיגות, גם במלחמת לבנון השנייה וגם במלחמה בשחיתות", כך דווח בקול ישראל.

יעלון אמר את הדברים בכינוס פוליטי ראשון שערך מאז הודיע, ביום שלישי שעבר, כי יתמודד על מקום ברשימת הליכוד לבחירות הקרובות לכנסת. הכינוס התקיים בסניף הליכוד בחולון.

לגבי המצב הביטחוני-מדיני, אמר יעלון כי "הוויכוח איננו על כיבוש. גם לפני 67' היה טרור והוא עולה לא רק מסביבנו אלא גם מתוכנו, משום שערביי ישראל שוללים את זכותנו למדינה יהודית עצמאית. אנחנו, מבחינת ערביי ישראל, מתנחלים בתל אביב, בחולון ובכל מקום. יש לנו את כל העוצמה להתמודד עם זה צבאית וכלכלית אבל ההנהגה איבדה משהו מהרוח".

יעלון הוא האחרון מבין חבורת "הכוכבים" שגייס יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, לשורות המפלגה, ביניהם חברי הכנסת לשעבר בני בגין ודן מרידור והמפכ"ל לשעבר אסף חפץ. לפני כשנה פרסם יעלון ספר שבו מתח ביקורת על תפקודם של הדרג המדיני ושל צמרת צה"ל במהלך מלחמת לבנון השנייה. עיקר הביקורת של יעלון כוונה נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט ויורשו בתפקיד הרמטכ"ל, דן חלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully