וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאית התנגשה בגשר, איילון נחסם לתנועה

בעקבות משאית שפגעה בגשר ועליו שלט הכוונה נסגרו למספר שעות נתיבי איילון לכיוון צפון. מאוחר יותר פגעה משאית אחרת בגשר מוזס

נתיבי איילון לכיוון צפון נסגרו הבוקר (חמישי) לתנועה למשך מספר שעות ממחלף חולות עד מחלף קיבוץ גלויות, לאחר שמשאית פגעה בגשר ועליו שלט הכוונה. כתוצאה מהתאונה נוצרו במקום עומסי תנועה כבדים ביותר. כמו כן, כביש ירושלים-תל אביב נחסם לתנועה ממחלף גנות עד מחלף קיבוץ גלויות. לאחר הפגיעה בגשר שעליט שלט הכוונה, משאית עם מטען חורג, פגעה בגשר מוזס לכיוון דרום. עקב כך נחסמה לתנועה היציאה לכיוון מחלף השלום. בצהריים כל הנתיבים נפתחו בחזרה לתנועה.

אחד הנהגים סיפר לוואלה! חדשות כי " לקח לי שעה להגיע מבאר שבע לאיילון ועוד שעה כדי לצאת מאיילון". לדבריו, "המשטרה לא מזהירה את הנהגים מלהיכנס לאיילון ובכך לא מונעת מהם להגיע לאזור הבעייתי".

מנתיבי איילון נמסר בתגובה כי "משאית מנוף שהגיעה מכביש מספר 1 עקרה את גשר השילוט הדיגיטלי באיילון צפון סמוך לקיבוץ גלויות. הגשר כרגע מפורק ממקומו בפעילות יזומה של מהנדסי חברת נתיבי איילון. הקטע מצפון לצומת חולון (כביש 20), ומצומת גנות לכיוון תל אביב חסום לתנועה. המשטרה מפנה את התנועה לדרכים חלופיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully