וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יעקב אלפרון הוזהר לפני חיסולו"

על פי דיווח בגלי צה"ל, עבריין בכיר המקורב לראש משפחת הפשע, רמז לו כי עמיר מולנר מתכוון לחסלו ויעץ לו לנסוע בנפרד ממשפחתו

יעקב אלפרון הוזהר מניסיון התנקשות בחייו שבועיים לפני חיסולו. בגלי צה"ל דווח, כי אלפרון הוזהר על ידי עבריין בכיר בעולם התחתון המקורב אליו. המקורב רמז כי מי שמתכוון לחסלו הוא העבריין עמיר מולנר, איתו היה אלפרון מסוכסך כבר זמן רב. בשיחה ביניהם המליץ אותו עבריין בכיר לאלפרון שלא לנסוע יחד עם משפחתו באותה המכונית ולשכור רכב פרטי משלו, מכיוון שהמתנקש מתכנן להטמין מטען חבלה ברכבו. על פי הדיווח, למרות שאלפרון לא חשש, הוא החליט בעקבות השיחה לשכור רכב והורה לאשתו וילדיו לנסוע לבד.

הפיצוץ שהרג את אלפרון אירע שלשום ברכב השכור שבו נהג, בצומת הרחובות יהודה מכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב. כתוצאה מכך, נפצעו שני עוברי אורח נוספים. אלפים ליוו אתמול את אלפרון בדרכו האחרונה בבית העלמין ברעננה, ביניהם עבריינים רבים ובכירים בעולם הפשע הישראלי.

שושנה שופט, אחותו של אלפרון, סיפרה כי אחיה לא פחד לחייו והסתובב לבד ללא מאבטחים. כשנשאלה מי עמד מאחורי החיסול אמרה: "אנחנו לא פראיירים. אנחנו יודעים הרבה דברים, יש לנו חברים קצינים במשטרה, חברים חברי כנסת, יש לנו חברים בכל מקום" לדבריה, "מי שעושה דבר כזה, שיעשו לילדים שלו דבר כזה - אבל משמיים".

בעקבות החיסול נערכים במשטרה לפתיחת מלחמת נקם בעולם התחתון ול"מכת חיסולים", בניסיון לנקום את מותו של יעקב אלפרון - כמעט לכל אחד מראשי משפחות הפשע בישראל הייתה סיבה לכאורה טובה לרצות במותו של אלפרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully