וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב הנשיאותי ממשיך במסע הנקמה

בארני מסרב לעזוב את הבית הלבן בשקט, כעת מתברר שתקיפת כתב "רויטרס" הינה אקורד הסיום במסע נשיכות מתוכנן

כלבו הנשיאותי של ג'ורג' בוש מסרב לקבל את המציאות ולעזוב את הבית הלבן בשקט. לאחר שנשך כתב של סוכנות הידיעות "רויטרס", נודע כי זו אינה הפעם הראשונה שבה הוא נועץ שיניים, ומדובר בהמשך מסע הנקמה נגד התקשורת ואורחים נוספים.

העיתון הבריטי ה"דיילי טלגרף" פרסם כי הקורבן הנוסף היא הת'ר ווקר, יחצנית של קבוצת הכדורסל "בוסטון סלטיקס", שסיפרה כי הכלב הראשון, מסוג טרייר סקוטי נשך אותה בידה לאחר שניסתה ללטפו בעת ביקורה בבית הלבן בחודש ספטמבר. "נכנסתי לבית הלבן ושם היו מיס ביזלי ובארני (הכלבים הנשיאותיים), הם ישבו על שטיח ואני התכופפתי כדי ללטף את בארני ואז הוא תקף אותי", ווקר נאלצה לקבל טיפול רפואי ממאמן קבוצת הכדורסל. הפרסום הזה נמסר ימים ספורים לאחר שבארני תקף את כתב סוכנות הידיעות "רויטרס" ג'ון דקר שגם הוא ניסה ללטפו.

סאלי מקדונו, דוברת של אשת הנשיא לורה בוש אמרה כי "אני חושבת שזו דרכו של בארני לומר שנמאס לו מפפארצי". בארני שמככב בכמה סרטי חג המולד שהוציא הבית הלבן ואף מחזיק באתר משלו הינו דמות שנויה במחלוקת בממשל בוש ואצל מקורבי הנשיא. נשיא רוסיה לשעבר ולדימיר פוטין, הבעלים הגאה של כלב לברדור, העיר אף הוא בעבר כי "כלב קטן שכזה אינו מתאים לאחד ממנהיגי העולם החופשי".

פרשנים פוליטים כבר ניתחו את פעולותיו של בארני כחוסר רצון והתרסה לפנות את מקומו ולחזור לחווה בטקסס. הנשיא הנבחר ברק אובמה כבר הבטיח כי ימשיך את המסורת וילדיו יקבלו כלב נשיאותי. הבעיה של אובמה בסוגיית הכלב הנשיאותי היא שבתו הבכורה מאליה אלרגית לרוב סוגי הכלבים. נראה שבתקופה האחרונה הכלב בארני פיתח אף הוא אלרגיה לרוב המבקרים בבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully