וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה: נהגים פלסטינים ייכנסו לישראל באישור

במהלך פגישה בת"א, הציג ג'יימס הופה את היוזמה שתאפשר קבלת אישור מזורז של רכבי תובלה מהרשות הפלסטינית לישראל

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

ג'יימס פ. הופה, נשיא "הטימסטרס" (Teamsters) - האיגוד הכללי של עובדי התובלה בארה"ב, נפגש היום עם ראשי איגודי תחבורה ישראלים ופלסטינים במרכז רבין בתל אביב.

בפגישה הוצג פרויקט "הקו החם" - יוזמה משותפת של ההסתדרות, הפדרציה הפלסטינית הכללית של עובדי התחבורה והפדרציה העולמית של עובדי התחבורה, במימון איגוד עובדי הרכב של קנדה. במסגרת הפרויקט, נהגים שרוצים לעבור מהצד הפלסטיני לישראל יוכלו לעבור בדיקה מזורזת ולקבל אישור כניסה לישראל באמצעות טלפון לקו החם של האיגודים. הפרויקט יתבצע בשיתוף פעולה וסיוע של מתאם הפעולות בשטחים.

המשתתפים במפגש דנו במיזמים משותפים נוספים שיחזקו את שיתוף הפעולה של הארגונים הפלסטיני והאמריקאי. הופה מבקר בארץ כאורח רשמי של אגודת ידידי מרכז רבין בארה"ב והוא בנו של מנהיג ה"טימסטרס" הנודע ג'יימס הופה, שקשריו עם מדינת ישראל החלו עוד לפני קום המדינה. ב-1956, ייסד הופה האב יחד עם ה"טימסטרס" את כפר הנוער "כרמית" בעין כרם שליד ירושלים. במסגרת ביקורו גם חונך הופה תערוכה לזכר אביו במוזיאון רבין החדש.

איגוד ה"טימסטרס" מונה 1.4 מיליון חברים, והוא אחד האיגודים המקצועיים המשפיעים ביותר בארה"ב. האיגוד פעל רבות למימונו והצלחתו של הקמפיין לנשיאות של ברק אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully