וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: יום קרב בתל אביב

דב חנין וחבורתו הצעירה יצאו השבוע לכבוש את תל אביב, אבל זה לא הספיק מול מפגן העוצמה של רון חולדאי. יצאנו לתעד

כולם בעמדות

רגע לפני פתיחת הקלפיות, הפעילים תפסו עמדות סמוך לקלפיות המפתח בעיר. בתמונה: נציגי מרצ ו'עיר לכולנו' מפגינים שכנות למופת ותחרות שפויה במאבק על מושב בעיריית תל אביב.

מהבלוגים לרחובות

למרות החשש הכבד מאחוזי הצבעה נמוכים במיוחד, תושבי העיר הפגינו השבוע קצת יותר מעורבות מהבחירות שעברו, אז עמד אחוז ההצבעה על 29 בלבד. 37 אחוזים מתושבי ת"א מימשו את זכותם ויצאו להשפיע.

כל קול קובע

ראש העיר המכהן רון חולדאי הצביע בשכונת תל ברוך, וקרא לציבור התל אביבי לצאת לקלפיות. "אסור לתת למיעוט לקבוע", אמר, תוך שהוא רומז להתלהבות סביב "עיר לכולנו". בניגוד לדב חנין, הסתמך חולדאי על ותיקי תל אביב כמנוף האלקטורלי המוביל שלו.

המועמד של העם

חבר הכנסת דב חנין ורשימתו הסתערו על רחובות תל אביב, בניסיון אחרון להשפיע על תושבי העיר ללכת בדרך חדשה. "בסוף היום תל-אביב תהיה עיר של כולנו", אמר חנין באופטימיות, לאחר שהצביע בתיכון עירוני י"א.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יש אלטרנטיבה?

למרות שהעניין התרכז בקרב בין רון חולדאי לדב חנין, מועמדים נוספים ניסו את כוחם. פעילי המועמדת מטעם דע"מ, אסמא אגבארייה זחאלקה, לא התייאשו למרות התחזיות ויצאו להילחם על כל קול ברחוב.

פופולרי לא רק בברנז'ה

ההתלהבות סביב עיר לכולנו סחפה את צעירי תל אביב, וחלקם גם העבירו אותה לדור הבא. בתמונה: תומך צעיר של המפלגה.

בתופים, במחולות

גם בשכונת פלורנטין התושבים לא נותרו אדישים למאבק הצמוד, והרחוב התעורר לקול שיירה רעשנית במיוחד שקיבלה את פניו של חנין.

אני לא מוותר

רגע לפני סגירת הקלפיות, מאמצים אחרונים להשפיע על המירוץ. חנין, בניסיון נוסף להשיג עוד קולות, משכנע את אחד מתושבי פלורנטין לרוץ לקלפי.

חיוך מנצח

למרות שניסה להרדים את מערכת הבחירות לאורך כל הדרך, רון חולדאי שוב יצא המנצח הגדול. הביטחון שהפגין לאורך מערכת הבחירות, התברר כמוצדק. 50 אחוזים גרף ראש העיר, מול 34 לחנין.

דריסת רגל

אמנם דב חנין הפסיד לחולדאי, אך "עיר לכולנו" ניצחה, ובגדול. הרשימה החדשה הצליחה לגרוף 5 מנדטים ולהיכנס חזק למועצת העיר. חולדאי אמנם ניצח בקרב, אך המלחמה על אופיה של העיר רק החלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully