וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "אין קשר בין קדימה לשלום"

שר הביטחון פתח במתקפה כלפי קדימה. "איזה שלום יביאו לנו דוד טל ועתניאל שנלר? לאיזה כיוון יוביל אלקין?" פרץ בנאום מפויס: "העבודה עלולה לטבוע עם הקברניט ועם המלחים"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: נעמה דרור)

אהוד ברק פתח הערב (חמישי) את מערכת הבחירות. בהתקפה חסרת תקדים כינה יו"ר העבודה ושר הביטחון, את שותפתו לקואליציה, מפלגת קדימה, " מפלגת אווירה". לדבריו, "בין קדימה למחנה השלום אין דבר וחצי דבר". ברק לא היסס לתקוף את חבריו לקואליציה: "איזה שלום יביאו לנו דוד טל ושנלר? לאיזה כיוון יובילו את המדינה סולודקין ואלקין?"

ברק ביקש לא להספיד את מפלגת העבודה ואמר כי "תנועת העבודה היא תנועת השלום האמיתית, תנועת העבודה עומדת באחריות ועל משמר הביטחון, תנועת העבודה היא תנועה סוציאל דמוקרטית, תנועת העבודה עומדת ותעמוד בנחישות על משמר המאבק באלימות ושלטון החוק".

יו"ר המפלגה ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ נשא נאום מפויס. "העבודה עלולה לטבוע עם הקברניט ועם המלחים", הזהיר פרץ ופנה לברק: "ייתכן שאני עשיתי טעויות וגם אתה ועדיין אנחנו כאן. עכשיו זה חייב להיגמר. אין לנו יותר את הזמן, הלוקסוס והאשראי לטעויות נוספות. אנחנו חייבים לעמוד כאן ביחד ולחדד את המסרים". ברק לחץ את ידו של פרץ בחמימות בתום הנאום.

במפלגת קדימה הגיבו בביטול על דברי שר הביטחון: "מדינת ישראל עומדת בפני בחירה רצינית לתפקיד ראש הממשלה, בין ציפי לבני שתוביל את ישראל לשינוי ולתקווה, לבין בנימין נתניהו שיוביל אותה בדרך ללא מוצא. אהוד ברק לא רלוונטי להתמודדות הזאת".

יו"ר העבודה אמר את הדברים בוועידת המפלגה שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב. הוא התייחס ליום השנה לרצח רבין והתריע מפני הרצח הפוליטי הבא. "הכתובת הייתה על הקיר אז והיא רשומה גם עכשיו", אמר ברק. "עכשיו היא רשומה באותיות גדולות יותר, ברורות וחד משמעיות. זרע הפורענות נזרע בחוגים משיחיים והזויים, הם לא רבים, אבל כמו גידול סרטני- הם קטלניים, אסור להתעלם ממנו ויש לפעול לעקירתו, יש לטפל בו ובגרורות לפני שיקרה אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully