וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם היתה שיכורה, הפעוט שוטט ברחוב

תושבת אשקלון נעצרה בחשד להזנחה, לאחר שבנה בן ה-4 הסתובב לפנות בוקר מחוץ לביתם כשהוא רטוב וממרר בבכי

תושבת אשקלון נעצרה הבוקר (חמישי) בחשד להזנחת קטין. המשטרה ביצעה את המעצר לאחר שבנה של האישה, פעוט בן 4, נמצא משוטט לפנות בוקר מחוץ לביתם, כשהוא ממרר בבכי, רטוב ורעב.

דיירים בשכונת גבעת ציון באשקלון התעוררו בשלוש לפנות בוקר
לקול בכיו של הפעוט ומיהרו לדווח על כך למוקד המשטרה. למקום נשלח צוות סיור, שאסף את הפעוט בעודו ממרר בבכי. הפעוט נלקח לביתו של אחד השכנים, שם הרגיעו והאכילו אותו ולאחר מכן החליפו את בגדיו הרטובים בלבוש חם.

במקביל, קצין חקירות נכנס לביתה של האם ונדהם למצוא אותה
במצב ירוד במיוחד ותחת השפעה של משקאות אלכוהוליים. בנוסף נמצא הבית מוזנח ומזוהם והסתובבו בו 20 כלבים. מחקירה שנערכה במקום התברר שהאישה היא ילידת אוקראינה, ששוהה בארץ כבר 9 שנים, ללא אישור שהייה. הילד הועבר לרשויות הרווחה ונמסר למשפחת קלט זמנית.

בינתיים אותרו פרטי האב הביולוגי והועברו לשירות הרווחה, כדי לנסות ולהפגיש ביניהם. "האב הגיע במהלך הבוקר ובשלב זה אנחנו עוד לא מאפשרים לו לקחת את הילד", אמרה מימון. אנחנו בוחנים את כל האפשרויות עבורו, כי על פי עדות הגננת שלו, הילד לא היה מוזנח ואנחנו מנסים להבין את המצב על כל ההבטים שלו. צריך לציין, שכל מה שנעשה, הוא לטובת הילד כדי להגן עליו. אנחנו רוצים למצוא עבורו את הפתרונות היעילים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully