וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בגין: "לא הבטיחו לי שריון בליכוד"

חבר הכנסת לשעבר הודיע רשמית על חזרתו לליכוד: "גישרתי על חילוקי הדעות עם ביבי". נתניהו: "כל מפלגה היתה חוטפת את בגין"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

.

חבר הכנסת לשעבר בני בגין, ערך הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, בה הוא התייחס להודעתו על הצטרפות מחודשת למפלגה. בגין התייחס תחילה לדיווחים לפיהם הובטח לו מקום ברשימת הליכוד ואמר: :לא הובטח לי שום דבר. מעולם לא ביקשתי עמדה של הכרעה, אני מבקש להשפיע על הדיון הציבורי והתנועתי".

בגין גם הסביר את צעדו ואמר כי "אנחנו עומדים בפני צרור של בעיות סבוכות, שעולות מהן דילמות אמיתיות, הנימוקים משני הצדדים הם כנים, רציניים וצריך לכרות אוזן לכל הנימוקים ולראיה כוללת של כל הצדדים האפשרים באותה בעיה. דיון כזה, עשוי להבטיח החלטות טובות כדי להתמודד עם העתיד שבזמן הנראה לעין לא יהיה פשוט".

לדברי בגין, השינוי שחל בו וביו"ר הליכוד נתניהו, מגשר על הפערים ביניהם: "שמתי לב שביומיים האחרונים אנשים מוציאים כל מיני דברים מהעבר. אנחנו נמצאים עשר שנים מאוחר יותר וקרו שני דברים חשובים, ביבי התבגר ואני הזדקנתי וכך צריך לראות את הדברים. יש יתרון גדול למפלגה גדולה מבחינת המשטר הדמוקרטי ואני מזכיר לכם שבעבר האשימו את הליכוד בדעה אחת, צריך לברך על מגוון דעות".

נתניהו פירגן לבגין ואמר: "אם יש פוליטיקה אחרת, זה בני בגין. כששמעתי שבגין חוזר לליכוד, זה מאוד שימח אותי. זה נכון גם לגבי כל המפלגות בישראל, שכל אחת מהן, בלי יוצא מן הכלל, היתה חוטפת את בני בגין בשתי ידיי". עם הודעתו של בגין על חזרתו לליכוד, אמרו בכירים בקדימה ובמפלגת העבודה כי הליכוד חזורת להיות מפלגת ימין קיצוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully