וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני תוקפת: "הליכוד לא יכול להשפיע"

יו"ר קדימה ציפי לבני ניצלה את ישיבת הסיעה כדי לשאת נאום בחירות ולתקוף את הליכוד: "הבחירה היא בין קיפאון לבין מו"מ אחראי". בתחילת הישיבה, נחמן שי הודיע על הצטרפותו לקדימה

ערוץ הכנסת

(צילום: ערוץ הכנסת, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"הימים האחרונים חידדו את העובדה כי ההכרעה בבחירות הקרובות היא בין הליכוד, שיוביל קיפאון מוחלט בתהליך המדיני, לבין קדימה שמובילה דרך של התקדמות במשא ומתן תוך שמירה על אינטרסים לאומיים", כך אמרה היום (שני) יו"ר קדימה ציפי לבני בישיבת הסיעה. לדבריה, "אנו אמנם נכנסים לתקופת בחירות שמלאה בסיסמאות, אבל הציבור חכם יותר מכל סיסמה וספין".

לבני המשיכה לתקוף את הליכוד ואמרה: "הליכוד הפך למפלגה שלא יכולה להשפיע ואומרת לא לכל דבר". לדבריה, "ברור עתה לכולם שהבחירה היא בין דרכים ולא בין מנהיגים". לבני גם התייחסה לנסיעתה ביום ראשון לשארם א-שייח', שם תיפגש עם שרי הקוורטט ואמרה: "ביום ראשון אני נוסעת לשארם לדווח איפה נמצא התהליך המדיני. אני לא מאמינה שהציבור רוצה לראות הפסקה מוחלטת של התהליכים".

בתחילת ישיבת הסיעה הודיעה לבני על הצטרפותו של נחמן שי לשורות המפלגה. לבני בירכה את שי על הצטרפותו ואמרה: "בעיניי אלה חלק מאותם פנים יפות שראוי שקדימה תציג לציבור. זה רכש לגאוות כולנו". שי נשא גם הוא דברים בישיבה ואמר: "שקלתי את ההצעה תקופה ארוכה ועתה החלטתי להצטרף". לדבריו, "אין לי הבטחות ולא ביקשתי כלום". שי שימש כדובר צה"ל במהלך מלחמת המפרץ וכיום משמש בתפקיד מנכ"ל הארגון היהודי הבינלאומי - UJC.

בתוך כך, שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק הביע היום את ביטחונו כי מפלגתו תנחל הצלחה בבחירות הקרובות לכנסת. בפתח ישיבת סיעת העבודה אמר ברק: "בתקופה הקרובה יתנהלו הוועידה והפריימריז כדי שנצא יחד לקמפיין שיחזיר אותנו למקומנו הנכון בהובלת המדינה". ברק גם תקף את הליכוד על רקע הצטרפותו של השר וחבר הכנסת לשעבר בני בגין. לדבריו, "בגין הוא איש טוב, אך המהלך מדגיש את הקו המדיני של הליכוד ואת הקיפאון המדיני שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully