וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול רואה את הציון שלך

אתרי אינטרנט בוושינגטון מאפשרים להורים לבדוק את ציוני ילדיהם. התלמידים חלוקים, ההורים דווקא נהנים מהכלי החדש

הורים ותלמידים במספר הולך וגדל של בתי ספר באזור וושינגטון נהנים משירות חדש וממכר לטענתם: מעקב אחר השינויים בציונים מהמחשב הקרוב. ב"וושינגטון פוסט" דווח כי השימוש באינטרנט שינה את מערכות היחסים בין המורים, ההורים והתלמידים.

התוכנות דוחקות הצידה את תעודות השליש והסמסטר. כישלון במקצוע מסוים איננו עוד "פצצה" שנוחתת על ההורים ביום ההורים. התלמידים והוריהם יכולים לראות בזמן אמת את השפעתה של מטלה שלא הוגשה או אף לחשב איזה ציון יידרש בבוחן הקרוב כדי להעלות את הממוצע בשיעור מסוים.

"חצי מהזמן אני יודעת איזה ציון קיבלה בתי לפני שהיא יודעת זאת", סיפרה אחת האימהות. הורים רבים מעידים שהאפשרות הווירטואלית מחברת אותם מחדש לחיי בית הספר של ילדיהם.

האתרים הכיתתיים מאפשרים לתלמידים להוריד שיעורי בית, ולהורים לערוך צ'טים עם המורים. "לא הייתי רוצה להיות תלמידה בימים אלה, להורים יש יותר מדי מידע, אבל כהורה אני כמובן אוהבת את זה מאוד", אמרה אם לתלמיד חטיבת ביניים.

התלמידים, לעומת זאת, חלוקים בדעותיהם. המצטיינים נוטים להעריך את הגישה החופשית, בעוד התלמידים החלשים מסויגים. המורים מרוצים: "זה הפחית באופן משמעותי את מספר השיחות שאני מקבלת מהורים שפשוט רוצים לדעת מה מצב ילדיהם", העידה מורה. מורה אחרת סיפרה כי היא משתמשת באתר כדי להציג לתלמידיה סרטונים מאתר "יוטיוב", הקשורים לנושאי השיעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully